يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۷۵۰
زمان انتشار: ۰۲:۵۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
در خصوص بی اخلاقی مجدد در تقطیع سخنرانی ها:
یکی از شخصیت هایی که به علت مواضع صریح و شفاف خود همیشه مورد غضب جریان های سیاسی منفعت طلب می باشد استاد حسن عباسی است. با جستجویی ساده در فضای مجازی می توانید به موارد متعددی از خبرسازی های دروغ علیه ایشان با بهانه هایی همچون توهین به مراجع و علما، توهین به اهل بیت سیدالشهداء و ... را مشاهده کنید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کینه پایان ناپذیر جریان‌های سیاسی ورشکسته داخلی و خارجی از روشنگری‌های شخصیت های علمی، فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی در سالیان گذشته موجب گردیده که این جریانات هربار با هدف تخریب این شخصیت ها با تمسک به تحریف و دروغ پردازی به موج های خبری را راه بی اندازند.

یکی از شخصیت هایی که به علت مواضع صریح و شفاف خود همیشه مورد غضب جریان های سیاسی منفعت طلب می باشد استاد حسن عباسی است. با جستجویی ساده در فضای مجازی می توانید به موارد متعددی از خبرسازی های دروغ علیه ایشان با بهانه هایی همچون توهین به مراجع و علما، توهین به اهل بیت سیدالشهداء و ... را مشاهده کنید.



شگرد و مدل تخریب در این موارد اکثرا از طریق تقطیع سخنان چند سال گذشته با هدف القاء پیامی انحرافی از سخنان حسن عباسی می باشد که تا کنون از طریق این روش موج های تخریبی بسیاری علیه ایشان به راه افتاده است.

در تازه ترین نمونه این بی اخلاقی آشکار، شاهد انتشار سخنان تقطیع شده حسن عباسی در جلسات درون مجموعه ای کلبه کرامت در سال 89 هستیم که سازندگان سناریوی جدید علیه استاد حسن عباسی با بریدن ابتدا و انتهای سخنان بیان شده در جلسه مذکور فای صوتی را به نحوی منتشر نمودند که القاءکننده توهین حسن عباسی به ارتش پرافتخار کشور می باشد.

در بین بین برخی از چهره های نظامی کشور بی اطلاع از اصل موضوع در بازی سیاسی مذکور قرار گرفته اند و شروع به موضع گیری علیه سخنان تحریف شده حسن عباسی نموده اند. اما استاد حسن عباسی در جلسه 230 کلبه کرامت در مورد چه سخن گفت؟

در این جلسه حسن عباسی به بررسی اسناد دکترین نیروهای مسلح ایالات متحده می پردازد؛ با این محوریت که اساساً سازمان‌ها و نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل و نظیر آن در مسائل اقتصادی، سیاسی، پزشکی، اینترنت و… بر مبنای دکترین‌های جامع ارتش آمریکا تشکیل شده‌اند و برخلاف باور مردم، این سازمان‌ها عمومی‌نبوده و زیر نظر نیروهای نظامی‌ایالات متحده اداره می‌شوند.

در ادامه جلسه استاد عباسی با ذکر دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌در صیانت از انقلاب اسلامی و در تجهیز منابع و بسیج نیروهای خود در خدمت‌رسانی به مردم و رشد و سازندگی کشور در مسائل هسته‌ای، صنعتی، موشکی و عمرانی، از اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی با هم‌کاری فتنه سبز در داخل در تحریم همه‌جانبه علیه ایران پرده بر می دارد.

اما نظر استاد حسن عباسی در مورد ارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران چیست؟

حسن عباسی در سال 1392 در گفتگو با همشهری پایداری شماره 117 به بیان نظرات خود در خصوص ماهیت ارتش و سپاه جمهورس اسلامی ایران پرداخته است که در ادامه می آید: " نیروهای مسلح جمهوری اسلامی‌از نیروهای مسلح انقلاب اسلامی‌جدا هستند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی‌محدود به مرزهای جمهوری اسلامی‌هستند و نیروهای مسلح انقلاب اسلامی، مسئولیت حفاظت از انقلاب اسلامی‌را برعهده دارند.
 
لذا قدرت‌های چهارگانه‌ای که در ارتش جمهوری اسلامی‌است، یعنی زمینی، هوایی، دریایی و پدافندهوایی با منطق خاصی تبیین شده و در دکترین نظامی‌کشور ما آمده است؛ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی‌نیروی اقیانوسی محسوب می‌شود، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی‌نیروی هوایی برد بلند ما محسوب می‌شود و به همین نسبت نیروی پدافندی وظیفه دفاع پدافند هوایی برد بلند و گسترده در کشور را متولی است و نیروی زمینی هم ستون فقرات اصلی نیروهای مسلح در حفظ کشور است.
 
اما در سپاه ساختار ماموریت‌های تکمیلی تبیین شده‌است؛ نیروی هوایی که مسئولیت هوایی و موشکی را عهده‌دار است و ساختار موشک‌های بالستیکی و برد بلند در ساختار نیروی هوایی دیده شده و ماموریت‌های حوزه‌ی ارتقای فضایی در این سطح تعیین شده است.
 
تعیین حدفاصل ارتش و سپاه مبتنی بر تدابیر حکیمانه‌ای که رهبر معظم انقلاب در نظر گرفتند برای جلوگیری از موازی‌کاری‌ها و ارتقای رقابت تنگاتنگ و پایاپای بین دو نیروی مقتدر مسلح جمهوری اسلامی، که بحمدالله نتایج این وضعیت را در نیروهای چهارگانه‌ی ارتش روزبه‌روز در شکوفایی‌ها و ابتکاراتی که نسل جوان ارتش صورت می‌دهند و بسط دامنه‌ی ماموریت‌های آن می‌بینیم.
 
در سپاه هم درمیان نیروهای پنج‌گانه‌ی زمینی، دریایی، هوا و فضا،  قدس و بسیج می‌بیند که سازمان بسیج در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امروز مهم‌ترین نهاد تولید سرمایه‌ی اجتماعی در کشور محسوب می‌شود. نیروی قدس به‌عنوان مهم‌ترین عنصر قدرت خارجی جمهوری اسلامی‌نقش ایفا می‌کند و این توان را داشته که مستضعفین درون جهان اسلام و بیرون جهان اسلام را به اندیشه و فکر خودش معطوف کند.
 
نیروی دریایی سپاه بزرگ‌ترین سازمان عملیات ویژه و چریکی دریایی است که در کنار نیروی دریایی ارتش، تهدید جدی آمریکا در دریا را می‌توانند خنثی کنند و نیروی هوافضایی سپاه به‌عنوان یک نیروی جوانی که قبل از انقلاب شبیه نداشته، به‌عنوان پشتیبانی نزدیک، با هواپیمای سوخو۲۵ سطوح عملیات تاکتیکی را مدیریت می‌کند و در ترابری سنگین می‌تواند نقش و جایگاه  ویژه‌ای در هوابرد داشته باشد.
 
در سیستم هوافضایی هم با ظرفیتی که امثال حسن تهرانی‌مقدم و سایر افرد خدومی‌که هیچ نامی‌از آنها نبود و بدون ادعا کار کردند تا به‌شهادت رسیدند قدرتی را ایجاد کرده است که یک رقم آن‌را در تسخیر هواپیمای آرکیو۱۷۰ و اسکن ایگل مشاهده کردید. این موارد، مواردی است برای کسی مثل من که از بیرون این موارد را می‌بیند و خبر دارد، شما باید برای فهم این دستاوردهای عظیم نیروهای دفاعی کشور در ارتش و سپاه از نزدیک به این نیروها سربزنید و توانمندی‌های آنها را در حوزه‌های استراتژیکی و تاکتیکی و بعضاً تکنیکی هم دنبال کنید.
 
ایران امروز نسبت به ۳۴سال گذشته از هر روز دیگری مقتدر تر بوده و دشمنان ما به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به ۳۴سال گذشته ضعیف‌تر از هر دوره‌ای هستند که این برای ما حکایت از این دارد که دست خدا و توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) متوجه انقلاب، جامعه و مردم  ما بوده و از این جهت ما باید سپاسگزار خدا باشیم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۷
۳۹
برادر من چرا دنبال لاپوشانی توهین ایشان به ارتش هستید؟
شما هرچه بیشتر تلاش کنید بیشتر اعتماد مردم را از دست میدهید..چون خود بهتر میدانید ارتش دنبال اصلاح طلب و اصولگرا نیست و مسلمان وارمنی و یهودی و...برایش فرقی ندارد ارتش یک نیروی کاملا ملی در اختیار ولایت فقیه و متعلق به همه ایرانیان در هرجای دنیاست
پاسخ
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
اولا تنها گناه ایشان انتقاد از برجام است و این قضیه فقط بهانه ای برای انتقام گرفتن از ایشان برای انتقاد از برجام است.
ثانیا ایشان هیچ توهینی به ارتش نکرده اند. بروید صحبت های ایشان را گوش کنید. صحبت های سال 1389 . جالب است که ارتش بعد از 6 سال متوجه شده است که به او توهین شده

ثالثا: معنای آزادی بیان را هم فهمیدیم !!!!!
آزادی بیان خوب است ولی فقط برای اصلاح طلبان. بقیه مردم جرات حرف زدن ندارند.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
من خودم در پادگان ارتش آموزش دیدم سرهنگی اومد به ما گفت شما گوسفند هستید ما شما را آدم می کنیم رفتم به چندین جای نظارتی پادگان گفتم نتیجه نگرفتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
شما دو پیش تر رو ولش کن ببین الان چه چی گفته شما تقطعیع نشده نشده اش رو بذار
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۳
۳۲
ماله کشی کنید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۲۸
۰
لطف کنید به منظور حذف شبهات در اینخصوص اصل کلیپ تقطیع نشده را نیز منتشر کنید تا حرف و حدیثها به پایان برسد. با تشکر
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۶
۸
فیلم ایشان در اینترنت هست. این هم دروغ و تقطیعه؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۲۵
۱۲
عدو شود سبب خیر.
بنده هم سال 85 با ایشون و نظراتشون آشنا شدم.
طبق معمول ایشون رو همینجوری معرفی کردن(تخریب) و بنده هم ایشون رو اصلا نمیشناختم.
ولی امان از حس کنجکاوی !!
ولی وقتی صحبت های ایشون رو گوش کردم پی به شخصیت ممتاز ایشون بردم.و تا الان هم همیشه سعی میکنم همیشه صحبتهای ایشون رو گوش کنم.ایشون هم روندشون مثل روند رهبریه.ایشون علاوه بر زمان الان، آینده رو نگاه میکنه و تذکر میده.
خدا حفظش کنه.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۸
۶
احمدی نژاد را هم اصلاح طلبان دیکتاتور هم کارگزاران دیکتاتور هم اعتدالیون دیکتاتور هم اصول گراهای بی بصیرت ُ بی نهایت تخریب توهین و تهمت ها زده اند می زنند و خواهند زد . همین موارد را درباره احمدی نژاد هم گفته اند و خیلی موارد دیگر .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۵
۶
شما رو به خدا این انصافه؟1 دقیقه از یک کلاس درس 2 ساعته رو سایت ها ی منافق تقطیع کردند.اونم سخنرانی که مال سال 89 است یعنی 7 سال پیش.الانم قصدشون اینه که ایشون رو تخریب کنند.ایشون بارها تو سخنرانیهاشون از ارتش تعریف کردند مثل همین خبری که خودتون منتشر کردین.
از خدا بترسید دروغ منتشر نکنید
پاسخ
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
یعنی 7 سال پیش توهین به ارتش ایرادی نداشته؟ جل الخالق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
امین جان!
یا مقصود رفیقمون رو متوجه نشدی یا خودت رو زدی به اون راه! این بابا داره میگه وقتی حرف 6 سال پیش رو نشر میدن معلومه که مقصود چیز دیگری است! درضمن شما لطف کن عینک بدبینی رو بگذار کنار و برو حرفهای واقعی حسن عباسی رو گوش بده!! متوجه میشی هیچ توهین درکار نیست! غیر از اون ایشون گفتند که "ایشون بارها تو سخنرانیهاشون از ارتش تعریف کردند" گویا شما نمیخواهی....!
حجت اکبرپور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۵
۳۰
از این ناراحتم که یک فرد بی سواد و خود بزرگ بین اجازه میده به هزاران ارتشی خادم و کم توقع توهین کنه.خیلی تنفر برانگیزه این مردک
پاسخ
ااا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
آقای اکبر پور بزرگ باسواد متواضع
خوبه یه بار کل جلسه سخنرانی رو گوش بدین بعد نظر بدین شما هم مثل اقای روحانی از القاب بی سواد و خود بزرگ بین دارین استفاده میکنید.اقای روحانی هم چند بار از دکتر عباسی به دادگاه شکایت کرده ولی هر بار محکوم شده چون اسناد ارتباطش با اسراییلیها موجوده اون هم زمان جنگ.این هم بعید نیست که دوباره بخوان دکتر عباسی رو تخریب کنن که مردم فیشهای نجومی و ناکارامدی دولت یادشون بره.
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
کاملا با نظر آقای اکبرپور موافقم. دلیلی نداره یه آدم هر چقدر دانشمند هم باشه به ارتش توهین کنه. فیلم کاملش رو هم دیدم. توهین بدتر از این نمیشه. جالب ماله کشی دوستان است که اصرار بر کار اشتباه دارند.
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
دكترروحاني يك خادمه.تخريب موقوف
حسام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
خب تو هم که همین کار کردی داداش، توهین توهینه دیگه، مردک یعنی چی واقعا؟
جابر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
اینا عین واقعیته ، ارتشهای جهان همینن، اما ایران قضیش فرق میکنه ، دوستان قضاوت میکنن یه وقت بد نباشه ...
درانتظار منتقم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
دوستی که میگی "فیلم کامل رو دیدی و توهین از این بدتر نمیشه" شما کامل ندیدی! و الا میفهمیدی منظور دکتر اینه که تو کل دنیا وظیفه ارتش اینه که تو امور داخلی دخالت نکند و واسه همین آمریکا زیاد با ارتشهای تمام دنیا (و نه فقط ایران) مشکلی نداره! ولی سپاه چون وظیقه اش پاسداری از انقلاب اسلامی تعریف شده باید یه سری وظایفی مثل جاده سازی و .. انجام بده که اصلا برای ارتش تعریف نشده! (وبرای همین ایرادی به ارتش نیست) ایشون اصلا قصد نداشتند به ارتش توهین کنه و فقط خواسته دلیل هجمه های غربی ها رو علیه سپاه بیان کنه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۶
۰
باسلام وتشکر از روشنگریها.کاش توضیحات کاملتری بیان میکردیدتاهمگان شیرفهم میشدند.
پاسخ
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۸
۱۰
درود بر حکیم حسن عباسی
پاسخ
امین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۳
۰
اقا اگر دوستان ارتش صداشو در میاوردند که کسی توجه نداشت/ اشتباه کردید که وارد شدید

حالا الحمد الله یک دادگاه صالحه داریم / منتظر جواب دادگاه هستیم / دعوا هم نداریم


توکل بر خدا / لعنت برشیطان
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۳
بنظر من خیلی بازی رسانه ای در این جریان واضح هست و متاسفم برای سایت هایی که براحتی بازی خوردن والبته خیلی ها هم بازی نخوردن بلکه تعمدی بود!
و متاسفم برای البته ارتش مقتدر ما که نشون داد حداقل بعضی جاهاش براحتی مورد بازی رسانه قرار میگیرن بدون ۵ دیقه تحقیق!
پاسخ
ناشناس
United States
۲۳:۰۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
شک نکنید ملت ایران آنقدر هوشیار هستن که میدونند این صحبتها از کجا آب میخوره ارتش همیشه محبوب ملت بوده و هست و اینجور به اصطلاح روشنفکران نمی‌توانند ذهن مردم را منحرف کنند
پاسخ
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۱
تقطیع صحبتهای استاد یکی از راههای زدن ایشونه که متاسفانه بعضی ها هنوز هم گول این ترفند رو میخورن قبل اینکه بحث های کامل ایشون رو بشنون نظر میدن.
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۴
۶
با فرض اینکه سخنرانی تقطیع شده! . اصل حرف ایشان مشکل دارد. اینکه میگوید : "اگه ایران رو آب ببره صدایی از ارتش در نمیاد" که دیگه تقطیع شده نیست. بلکه یک توهین علنی است. حالا صد که بعدش از دلاوری ارتش تعریف کرده باشه.
مثل این میمونه که بگم امروز هوا خیلی 'گرمه' ولی 'سرده'.
پاسخ
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۲
۲
اصولأ در دنیا کسی که حرف حق بزنه مورد حمله دزدان جانیان و منفعت طلبان قرار میگیرد و خواهد گرفت اما سربازان خمینی بی توجه به این حرفا راه خود را با غیرت ادامه خواهند داد همه ما میدانیم که وطن پرست تر از دکتر عباسی نداریم واین حرف و حدیثها کار دشمنان ایشونه
پاسخ
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
معني وطن پرست را هم فهميديم......
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۳
۳
من از ارادتمندان استاد حسن عباسی هستم اما با شنیدن این سخن از ایشان شوکه شدم احتمالا ایشان آن لحظه متوجه سخنش نبوده . بسیار بجا و پسندیده است ایشان هر چه زودتر با عذرخواهی و رفع ابهام , همچنان مورد علاقه نیروهای انقلابی باقی بماند.
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۲
۳
اولا صحبت های سال 92 چه ربطی به صحبت های موهن و توهین آمیز چند روز قبل داره؟!
دوما اگر واقعا صحبت ها تقطیع شده شما اصل سخنرانی رو با فیلم و یا صوت پخش کنید.
سوما به شعور مردم توهین نکنید امروز عصر ارتباطات هست نمیشه حرفی زد و فردا منکرش شد مگر مثل احمدی نژاد در قله .... باشی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۲
۵
کاش در مورد ارتش صحبت نمیکرد. فکر کنم از روی جهل این حرف استباه رو زدن و نه از روی قصر
پاسخ
سید مسعود
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۵
۲
علت این تقطیع فقط بغض اصلاح طلب ها از یک فرد انقلابی است.
خداروشکر استاد عباسی تا حالا حرفاشون درست بوده و با شناختی که توی این چندین سال از ایشون دارم مطمئنم که از این به بعد هم درسته.

گفت: دیوانه ای!!!!
گفتم: نه، ما تعدادمون کمه وگرنه شماها دیوانه بودید........

ولی خداروشکر برکت داریم:)
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۱
۲
لطفا جواب دهید:
چرا ارتش در فتنه 88 ... بود؟
پاسخ
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
همه بودن.اما تو چه جايگاهي؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۱
۳
تمام این مباحث برای تخریت و تحقیر و تهدید استاد عزیز و جان برکفه انقلابیه
خواهش میکنم دوستان برن جلسه230 کلبه کرامت را از سایت ایشان و یا سایتهای دیگری که موجوده دانلود کنند و کامل گوش کنند اصلا و ابدا چنین چیزی نیست و این یک برنامه از پیش تعریف شده برا تخریب این انسانه بزرگو و لایی و انقلابیه
خدا لعنت کنه تمام گروهها و اشخاص فتنه گر و بی شرفی را که از خدا نمی ترسند و اینطور با آبروی یک مسلمان پاک و درست بازی میکنند
امیدوارم خدا جوابشون را بده این بی آبروهای لعنتی را.
استاد خدا یارو یاورت باد. خدا حفظ کنه آمین
مرگ بر دشمنان و بدخواهان تو.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۳
۳
ببخشید ایشون دقیقا در چه رشته ای استاد هستند چون از سینما تا قوانین فیزیک صاحبنظرند حالا هم رسیده به مسائل نظامی
پاسخ
علی اصغر ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۲
۳
... از شدت خشم از بر ملا شدن دست های خبیث انها توسط حسن عباسی بهانه ای پیدا نکردند و مانند فتنه 88 با تقطیع کردن فیلم ایشان قصد دارند خباثت کاری های خود را در فیش های حقوقی و فتنه 88 و ... را با کارهای ژورنالیستی در تاریخ گم کنند
پاسخ
حسن عاشق علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۳
۱
بسمه تعالی خداوند دشمنان اسلام و تشیع را از احمق ها آفرید . با این جنجالی که سر تقطیع درس 230 حکیم فرزانه حسن عباسی توسط دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و لیبرال های ... رقم خورد هیچ نفع و بهره ای اگر برای این ... نداشت یک نفع بسیار بزرگ برای ارتش عزیز داشت که دوست و دشمن اش را شناخت که بدون تحقیق و بررسی در دام دشمن نیفتد و در زمین دشمن با قواعد و خواست و برنامه ی دشمن بازی نکند و قدر مسلم است که با توضیح و روشنگری حکیم عباسی و رفع فتنه های دست ساز دشمن , پیوند و همکاری و همدلی ارتش و حکیم عباسی محکم و ناگسستنی و چشم دشمن کور تر خواهد شد در ثانی با این حرکت مذبوحانه ی لیبرال های کدخداپرست , اگر تا دیروز حکیم عباسی فقط مخاطب خاص داشت ( اکثرا" دانشجویان و فرهیختگان جامعه ) حالا عموم مردم حساس شده اند ببینند که این عمار انقلاب کیست و چه می گوید ؟ ...
پاسخ
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۲
۵
بنده به عنوان یک سرگرد ارتشی دلم به درد آمد.چه صحبت برای دیروز باشد چه برای 10 سال قبل.شب افسر نگهبانی تاصبح به همراه عوامل نگهبانی به همراه سربازها شب زنده داری میکنیم بدون حقوق و مزایا .آقای عباسی حق داری بتازانی.بتازان ...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
برادر عزیز نظامی
حرف این است که شما چقدر دکتر عباسی را میشناسید؟؟؟
حد اقل با سرچ کلمه کلبه کرامت بیش از 1500 ساعت درس های تصویری ایشان را می توانید ببینید . اول کمی مطالعه کنید که ایشان نظراتشان راجع به موارد مختلف نظام از جمله ارتش چیست, بعد بیابید قضاوت کنید و #توطئه_طراحی_شده توسط لیبرال هایی که هیچ اعتقادی به حتی اصل نظام ندارند چه برسد به ارتش را کامل کنید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۴
۳
شما که وجود ندارید نظرات مردم رو منتشر کنید
سایتتون رو تعطیل کنید
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۲
۴
وقتی از دو ساعت و نیم سخنرانی شش سال پیش فقط شصت ثانیه رو ببرند و برای تخریب دکتر پخش کنند همین میشه دیگه
مرگ بر ضد انقلاب معاند که در ظاهر اسلام و انقلاب فقط و فقط به ضربه زدن به افراد انقلابی مانند دکتر عباسی فکر میکنند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۲
۱
سلام.انشاء الله که دورغ است .چرا مسولین ما هم باورشون شده.می خوا هند ایشان را خراب کنند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
اینتحریف سخنان دکتر عباسی کار فتنه گران ومنافقان است وتیرشان حتما کمانه خواهد کردوبه خودشان برمیگردد وانهایی که بدون فکر جوش آوردند خراب خواهند شد دکتر عباسی محبوب تر
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
دكتر عباسي بسيار آگاه وبابصيرت است هم از سپاه تعريف كرده هم از ارتش اينها بازي هاي جديده كه ما حقوق هاي نجومي وبيكاري وازدواج جوان ها را كه هنوز حل نشده فراموش كنيم
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
شما که وجود ندارید نظرات مردم رو منتشر کنید
سایتتون رو تعطیل کنید
پاسخ
حماسه نگار
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
لطفا سعی نکنید حرف های حسن عباسی را ماله کشی کنید این حرف های دشمن است که از حلقوم یک فرد ایرانی خارج شده و می بایستی هر چه زودتر از ملت بزرگ ایران و ارتش پرافتخار حزب ا... عذرخواهی کند و اگر هم بگوید...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
48000 هزار شهید ارتش از نظر کسانی که از این آقا دفاع میکنن فقط اسم روی کاغذند اما دوستان اینها اسم نیستند قهرمانانی بودند که بدون هیچ هو و جنجالی با شرافت از مردم و مملکت دفاع کردند .بدون شرح
شهید کشوری-شهید دوران-شهید شیرودی.............. شهید48000
پاسخ
افروز
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
متاسفانه تعریف ها و تمجید ها و همچنین انتقادات بر پایه تسویه حساب های سیاسی و با هدف از میدان به در کردن طرف مقابل صورت می گیرد نه برای رضای خداوند و خیر خواهی . باید سعی کنیم نیت گوینده خبر را بشناسیم اگر گوینده خبراز خطای انجام شده رقیب خوشحال است و می خواهد با سوء استفاده از خطای دیگران خود بهره برداری کندو به نوایی برسد باید ان را را از خود طرد کنیم . و برای شناخت این افراد نیاز به بصیرت داریم وگرنه در گرداب کج روی و یا تردید گمراه خواهیم شد .
پاسخ
اشو امینیان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱
۱
عباسی که از ترس شکایت امروز معذرت خواهی کرد بعد شما میگید سخنان تقطیع شده و استاد نگفته !!!
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۲
۱
ارتش اگه بیدار بود که بعد 6 سال نمیومد جواب بده یا موضع گیری کنه
پاسخ
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
جواب ابلهان خاموشي است.
احمد علي جهان بين
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱
۱
مرگ بر تروريستهاي شخصييتي
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۱
۱
البته میدونم که بی ربطه ..ولی جا داره از سایت شما تشکر کنم که کلیه نظرات چه مخالف و چه موافق را نشر دادید .
پاینده ایران اسلامی
پاسخ
ثاقب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
وقتی یک نفر شجاعانه ارتش را نقد کرد آنهم کسی مثل دکتر عباسی، سریعا او را به دادگاه کشاندند و بلایی به سرش آوردند تا دیگر جرات نکند ارتش را نقد کند. (در حالیکه عباسی یکنفر صاحبنظر در حوزه نظامیست. اگر حرفش را قبول ندارید، ماشائ الله تریبون حکومت قویتر و بلندتر هم هست. پاسختان را میگفتید)/ ... حالا حضرت آقا در سخنرانیشان فرمایش می کنند مرا هم نقد کنید، هییییچ اشکال ندارد
پاسخ
ثاقب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
۳
۰
وقتی یک نفر شجاعانه ارتش را نقد کرد آنهم کسی مثل دکتر عباسی، سریعا او را به دادگاه کشاندند و بلایی به سرش آوردند تا دیگر جرات نکند ارتش را نقد کند. و اطراف ارتش دور بزند(در حالیکه عباسی یکنفر صاحبنظر در حوزه نظامیست. اگر حرفش را قبول ندارید، ماشاءالله تریبون حکومت قویتر و بلندتر هم هست. پاسختان را میگفتید)

... حالا حضرت آقا در سخنرانیشان فرمایش می کنند مرا هم نقد کنید، هیچ اشکال ندارد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
تنها کسی که از کله پا شدن امثال حسن عباسی سود میبرند، آقایون کارگزاران حاج آقا و دولت فخیمه تدبیر و امید هستند. انتخابات نزدیکه. وقتشه منتقدان رو خفه کنند. اول از همه هم حسن عباسی، چون زبون نافذی داره.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
ظریف همین چند ماه پیش نه تنها ارتش بلکه کل نیروهای مسلح کشور را تضعیف کرد کسی دم بر نیاورد حالا 6 سال پیش بنده خدا یک حرفی زده و بعدش هم بلافاصله عذر خواهی کرد ایشان را دادگاهی کرده اند . بهتر است قوه قضائیه ظریف هم به دادگاه بکشد . همچنین نجومی ها را که عین زالو خون مردم مکیده اند . تازه آنها را افتخار مملکت و سرمایه مملکت هم می نامند. ببین بیشرمی تا کجا پیشرفت کرده
پاسخ
علی
-
۱۲:۴۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
۱
۱
ارتش ذات خودش را اینطور آشکار کرد.
راست میگه چه موضعی؟چه کاری؟
موافق و مخالف در رسانه ، فضای مجازی و کف خیابان ها ،اعلام موضع کردند. موضع شما درکجا...؟؟؟!!!!!
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
ببخشید شما 48000شهید دادید وظیفه اصلی تان دفاع بود. آموزش و پرورش اصلا هیچ وظیفه ای نداشت41000شهید تقدیم کرد.
در فتنه 88 موضع شماچه بود؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
خواهش میکنم اول بریدفیلم کاملش روببینیدبعدنظرتون روبگید -دکترعباسی نترس خداهواتوداره
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
من یکی از افرادی هستم که سخنانشون رو پیگیری میکنم،حرف هاش فوق العادل اند و روشنگرانه
پاسخ
ثاقب
United States
۰۹:۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
۵
۰
نیرویی که اسلحه دستشه نباید اینقدر کم جنبه و کم ظرفیت باشه.
فرمانده ارتش اگه جوابی داشت باید جوابشو منتشر میکرد، شکایت و زندان برای چی؟
مگه نه اینکه ارتش هم مافوق داره و باید با بالاترش هماهنگ کنه.



چرا ارتش این فضای منفی رو برای خودش رقم زد؟؟
به نظر من اون کسی که باید باهاش برخورد قضایی بشه، فرمانده ارتشه
پاسخ
اریا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۰
۴
اقای عباسی همین سپاهی که میگی کی دوره جنگ اموزشش داد تو هنوز نمیدونی مفهوم ارتش چیه ارتش برای جنگ برون مرزی اماده شده نه برای کودتا یا رفع کودتا از شهدای ارتش خجالت بکش ،درود بر شیرمردان ارتش
پاسخ
حسین
-
۲۲:۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۰
۴
باسلام
همگی سعی کنیم درپازل دشمن بازی نکنیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها