أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۴۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
تاکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) ثبت نام کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا، مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر از این استان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح ثبت نام کردند.

یوسف آقابزرگی افزود: ثبت نام در این سامانه از ۱۶ مرداد از طریق نشانی اینترنتی samah.haj.ir آغاز شد و تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه صدور ویزا فقط از طریق ثبت نام در این سامانه صورت می گیرد ادامه داد: علاقمندان می توانند در قالب گروه های ۵ تا ۴۰ نفره و با معرفی یک سرگروه اطلاعات خود را ثبت کنند.

آقابزرگی اضافه کرد: مرز چذابه جهت ورود و خروج زائران استان چهارمحال و بختیاری تعیین شده است و امکان اجاره پارکینگ خودرو از طریق سامانه ذکر شده هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه صدور بیمه با قیمت ۱۵ هزار ریال برای هر زائر نیز اجباری است ادامه داد: خدمات پزشکی برای زائرین با تعرفه هلال احمر در هر دو طرف مرز انجام می شود.

آقابزرگی از متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین خواست نام نویسی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

گفتنی است: شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا را به صورت پیاده طی می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها