أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۶۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
شبكه جهاني هدهد اولين شبكه اسلامي بين المللي در حوزه كودك و نوجوان است كه از طريق ماهواره فعاليت مي كند. اين مجموعه شبكه ها توسط دفتر آيت الله سيستاني(مدظله العالي) راه اندازي شده است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، شبكه هدهد در اين چند سال توليدات بسياري در حوزه كودك و نوجوان داشته و از بدو افتتاح و شروع فعاليت به توليد برنامه و كليپ هاي موسيقي با هدف آموزش و ترويج آموزه هاي اسلامي پرداخته است و در اين راستا هرساله به تعداد توليدات خود افزوده است.

شبكه هدهد كه يك شبكه ماهواره اي است از امروز علاوه بر پخش ماهواره اي،از طريق اينترنت و پخش زنده اينترنتي نيز در دسترس است.

علاقمندان مي توانند با مراجعه به سايت www.hodhodfarsi.tv از اين پس شبكه هدهد را به صورت زنده از سايت اين شبكه تماشا كنند.

شايان ذكر است كه اين امكان به دليل تماس و درخواست بسيار از طرف مخاطبين اين شبكه،از امروز راه اندازي شده است.

اين شبكه در سال گذشته از طرح گزارشگران و عكاس هاي افتخاري رونمايي كرد كه امسال نيز مجددا به دليل استقبال گسترده مخاطبين،اين طرح را برگزار كرد.

 در اين طرح علاقمندان مي توانستند گزارش هاي تصويري حداقل يك دقيقه اي يا تصاوير(عكسهاي) خود را؛ با موضوع «فعاليت كودكان و نوجوانان در ماه محرم» جهت پخش از شبكه هدهد در ايام محرم و صفر ارسال كنند.

از روز گذشته مرحله دريافت آثار اين طرح به پايان رسيده است و باتوجه به تعداد زياد آثار رسيده به شبكه هدهد،اين شبكه اين آثار را به مرور در جدول پخش خود قرار مي دهد.
شبكه جهاني هدهد كه به ايام اسلامي همچون عيد غدير، ماه محرم، ماه رمضان و.... با نگاه ويژه‌اي مي‌پردازد، امسال نيز ويژه برنامه هاي بسياري را براي ماه محرم تدارك ديده است.

از جمله برنامه هاي شبكه هدهد فارسي در ايام ماه محرم، در پيشگاه عدالت،تقويم محرم،بوستان بهشت، آيا مي دانستيد،راويان عاشورايي،نامه اي به حضرت علي اصغر(ع)،در كوچه هاي تاريخ، ياران امام حسين(ع)،حالا ديگه وقت خوابه، مدرسه عاشورايي، قصه هاي آقا ماشاالله، عطر سيب، اشك و عبرت، گل هاي بهشتي، جزيره قصه ها و... است.
سرودهاي محرمي نوجوانان نيز كه از مشهورترين و پر مخاطب ترين آثار شبكه هدهد است از ابتداي محرم درجدول پخش اين شبكه قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها