يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۶۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
شركت اپل اخيرا ايده اي را به ثبت رسانده كه به وسيله ي آن كاربران مي توانند آيفون خاموش خود را رديابي كنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: كاربران آيفون مي توانند در صورت مفقود شدن گوشي شان با استفاده از ويژگي Find My iPhone آيفون خود را پيدا كنند. اما اين به شرطي است كه گوشي شان روشن باشد. در صورت تمام شدن باتري يا خاموش بودن آن دسترسي به گوشي و يا فهميدن موقعيت مكاني آن امكان پذير نيست.

اپل ايده اي را به ثبت رسانده كه در آن آيفون اگر خاموش هم باشد مي تواند موقعيت مكاني خود را براي كاربر ارسال كند. پتنت اپل به طوري است كه آيفون در موقعيت هاي زماني معيني روشن مي شود و موقعيت مكاني را براي كاربر ارسال مي كند. در واقع فقط نيمي از دستگاه روشن ميشود و صفحه گوشي خاموش مي ماند.

اپل فعلا اين ايده را ثبت كرده است اما اين بدان معنا نيست كه اين كمپاني لزوما در سري جديد آيفون هاي خود از اين امكان استفاده خواهد كرد.

گفتني است؛ هنوز مشخص نيست اپل قصد دارد اين ويژگي را در كدام از محصولات خود استفاده كند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
این خبر یعنی تبلیغات محصول پیش از ورود آن به بازار که از خود تبلیغات معمول موثر تر است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها