أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۱۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۵
دقایقی قبل محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه 598، دقایقی قبل محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب به شهادت رسید.

گفتنی است شهید خزایی در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید. همچنین تامر صندوق تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما هم از ناحیه کتف زخمی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر رسانه ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بچه رزمنده 35 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
بنام خداسلام علیکم ؛ خوشابحال آنان که با شهادت رفتند ؛ و وای برما که مانده ایم -خوشا بحالش که درآستانه اربعین حسینی ؛به شهادت رسید ؛ التماس دعا
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۵۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
روحش شاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها