أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۴۷۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۲ آذر ۱۳۹۵
تشدید شکایت های دولتی از رسانه ها در آستانه انتخابات:
روز گذشته مدیرمسئول پایگاه 598 با شکایت حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. این شکایت به علت درج گزارشاتی مبنی بر فعالیت های اقتصادی و پرونده فساد برخی از اطرافیان رئیس جمهور صورت پذیرفته است.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته مدیرمسئول پایگاه 598 با شکایت حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

این شکایت به علت درج گزارشاتی مبنی بر فعالیت های اقتصادی و پرونده فساد برخی از اطرافیان رئیس جمهور و همچنین پوشش سخنان علیرضا زاکانی در نشست مطبوعاتی گزارش یک فاجعه با بررسی ابعاد گوشه ای ازفساد در کشور صورت پذیرفته است.

مدیرمسئول پایگاه 598 با حضور در داسرای فرهنگ و رسانه پس از تفهیم اتهام توسط بازپرس محترم پرونده به بیان دفاعیات اولیه خود پرداخت و به قید وثیقه آزاد شد.

لازم به ذکر است که معاون حقوقي رئيس‌جمهور در نمایشگاه مطبوعات امسال از شکایت دولت از رسانه ها و مطبوعات منتقد دولت خبر داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها