کد خبر: ۴۰۸۷۸
زمان انتشار: ۰۵:۴۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰



 

 598:

روزهاي پاياني سال 1387 مرکز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه پاسداران خبر انهدام شبکه گسترده و پيچيده سايتهاي مستهجن و ضد دين را منتشر کرد؛ خبري که نگاههاي بسياري را از سراسر جهان به خود معطوف نمود.

 

مروري بر موج اجتماعي ايجادشده در آن مقطع به خوبي نمايانگر تاثير اين اقدام قاطعانه است.

 

عنوان "مضلين" که به‌ حق براي اين گروه انتخاب شد و انتشار پرونده هاي مربوط به آنان که نتيجه ماهها کار شبانه روزي متخصصان سايبري سپاه بود، خبر روز تمامي رسانه‌ها شد و زنگ خطر حضور بي وقفه شيطان در فضاي مجازي را به صدا درآورد.

انتشار تنها بخشي از مستندات و اعترافات مديران سايتهاي مذکور از رسانه‌ها من‌جمله رسانه ملي عمق فاجعه را بيش از پيش نمايان ساخت.

 

شبکه "مضلين 2" به سردمداري "سياوش حسين‌خاني" (سعيد ملک‌پور) به عنوان مدير شبکه بزرگترين سايتهاي مستهجن و ضد دين فارسي‌زبان به عنوان شاخص اين پروژه مطرح شد.

 

سعيد ملک‌پور در سايه غفلت متوليان امر و بسياري از خانواده ها به نشر محتواي ضد اخلاقي و ديني مشغول بوده و حتي به همين هم بسنده نکرده و به ارائه خدمات به ساير سايتهاي مشابه و نيز سازماندهي کاربران فعال به عنوان مديران مياني سايت‌هاي تحت مديريت خود اقدام کرده است.

 

با وجود گذشت بيش از 3 سال از كشف و دستگيري عوامل اصلي شبكه مضلين که با پيگيري هاي مکرر مرکز بررسي جرائم سازمان يافته سايبري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انجام شد، پايگاه اطلاع‌رساني گرداب روزانه شاهد مطرح شدن دهها سوال در خصوص علت عدم مجازات عوامل اصلي شبكه مضلين است.

 

بي‌شک عدم برخورد قاطع با اين عوامل ضددين و معارض با اخلاق انساني، زمينه‌ساز وقوع جرائم سنگين‌تر شده و مجرمين و افراد در خطر نفوذ اين شبكه‌ها را گستاخ‌تر مي‌سازد.

 

از آنجا كه قصور در مجازات سريع و عدم به‌كارگيري صحيح و بهنگام اهرمهاي قانوني، باعث کاهش ميزان بازدارندگي و گستاخ شدن بيش از پيش مجرميني مي‌شود که گمان مي‌برند فضا براي ترکتازي شان مهياست، لذا با پيگيري‌هاي مجدانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه اينک و پس از ماه‌ها اقدامات حقوقي فشرده و طاقت‌فرسا، حکم اعدام مدير بزرگ‌ترين شبكه ضد دين و مستهجن فارسي‌زبان در ديوان عالي كشور تاييد شد.

 

ترديدي نيست که مجازات برحق نامبرده باعث شادي تمام آناني مي‌شود که براي حفاظت از حريم دين و فرهنگ اين مرز و بوم دغدغه دارند و اميد است بيش از پيش موجب سرخوردگي کساني شود که تلاش مي‌كنند تا با پيگيري سياست اندلسي، جوانان اين مرز و بوم را به امور پست حيواني و غيرالهي مشغول سازند.

 

ذكر اين نكته نيز ضروري است كه بسياري از مدعيان حقوق‌بشر که حيات خود را صرفا در سياه‌نمايي عليه نظام اسلامي و هوچي‌گري مي‌بينند، پس از انتشار خبر صدور حکم اعدام براي گرداننده اصلي اين شبكه، در قالب صدور بيانيه و به راه انداختن كمپين‌هاي حمايتي تلاش كردند تا جرم نامبرده را مرتبط با مسايل سياسي جلوه داده و تلاش كنند تا وي را از منجلابي كه خود ايجاد كرده بود، برهانند كه اين تلاش‌ها با هوشياري سربازان انقلاب اسلامي و تدبير قوه قضائيه ناكام ماند.

 

مرکز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان تشکر از مسئولين و قضات شريف و خدوم قوه قضائيه جهت تاييد حکم اعدام نامبرده را بر خود فرض مي‌داند و همچنان بر مواضع خود در دفاع همه جانبه از حريم جامعه و امنيت خانواده پافشاري کرده و به تمام کساني که با برنامه‌هاي خود فضاي مجازي را به سمت ناپاکي سوق مي‌دهند، هشدار مي‌دهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و متخصصان سايبري مرکز بررسي جرائم سازمان‌يافته، تمام‌قد در برابر مروجين فساد ايستاده و به حول و قوه الهي دست آلوده آنها را از فضاي مجازي قطع مي‌کند.

 

لازم به يادآوري است به زودي جزئيات بيشتري از نحوه اقدامات و تلاش‌هاي نامبرده در جهت ترويج فساد و فحشا در جامعه اسلامي منتشر خواهد شد.

 

همچنين به استحضار ملت شريف ايران مي‌رساند كه همزمان با سي و سومين سالگشت پيروزي انقلاب اسلامي به زودي اطلاعات مهم ديگري از شناسايي و دستگيري چند شبكه گسترده فساد منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهره.ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۸
۵
سلام بر سربازان گمنام امام زمان. ممنون و اجرتان با حضرت زهرا (س)
پاسخ
assad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۴
اينها توانايي بچه هاي سپاه رو كم گرفتتند.....هر بيشه گمان مبر كه خاليست شايد كه پلنگ خفته باشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲۰
چرته
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
وجودت چرته!
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۲
افرین برشما ایثارگران وسربازان گمنام داوند به شما اجر بدهد
پاسخ
غلام دلشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۷
۰
با سلام ما جانبازان شیمیایی وبلاگ مظلومین شیمیایی ایران را راه اندازی کردیم تا ندای مظلومیت به جهانیان برسد ما را یاری کنید واطلاع رسانی فرمایید
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
پس کو لینکش ؟!!
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۳
۰
درود بر سربازان گمنام و مقتدر امام زمان - درود بر سپاهیان جان برکف و پاسداران اسلام و قرآن.
این اخبار دل شیعیان رو شاد میکنه این خبرهم مثل خبر دستگیری ریگی جنایت کار خوشحالم کرد.
انشاالله بیشتر شاهد این پیروزی ها باشیم.
اگه بیشتر دقت کنید چنین جرایمی تو اروپا و آمریکا هم جرایم سنگینی محسوب میشن و مقامات امنیتی و انتظامی کشورهای غربی هم با این جرایم به شدت برخورد میکنن.
پاسخ
رهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۱
۲
آدرس سایتش چییه ببینم این بی تربیت چه عکسایی را زده>>>>باید عکسارو ببینم بعد نظر بدم >اینجوری شاید خدای ناکرده حقی از کسی ضایع بشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها