کد خبر: ۴۲۸۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
نماینده آرمانگرا و انقلابی از نظر بیژن نوباوه (۴):
واقعا کسانی که سکوت کردند آیا خدمت به نظام کردند یا خیانت به نظام کردند؟ آیا خدمت به مقام معظم رهبری کردند یا خیانت به آرمان ولایت فقیه کردند؟ کاملا مشخص است؛ سکوت در برابر این افراد سکوت در برابر دشمن است.اینها افرادی هستند که روفوزه شدند حتما در برابر آنها کسانی که وارد مجلس می شوند باید موضع داشته باشند و واقعا کسانی که مردودین انتخابات هستند به هیچ عنوان نباید به عنوان خادم ملت محسوب شوند چون که خادم ملت نیستند
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، بیژن نوباوه نماینده منتخب تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار پارلمانی 598 مبنی بر شاخصه های نماینده انقلابی و آرمانگرا گفت:البته انقلابی و آرمانگرا یک شعار کلی است مثل اینکه ما یک بحث کلی ارزشی را مطرح بکنیم. به نظر بنده ارزش های انقلاب مشخص است، آرمان ما نیز معلوم است انقلاب که ارزشها ی آن اسلام است و آرمان ما انقلاب اسلامی و صیغه امام و مقام معظم رهبری است .

این نماینده مجلس در ادامه صحبت های خود افزود: آرمانگرایی بحث کلی است اما در واقع خدمت به خلق خدمت به انقلاب است امروز خدمت به مردم دقیقا خدمت به اسلام و ارزشهای اسلام است.

نوباوه اظهار داشت: من فکر می کنم نماینده ای که در جهت منافع مردم و منافع ملی حرکت می کند همان نماینده انقلابی و آرمانگرا است.امروز کمک به حل مشکلات مردم و کمک به قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین در هر شرایطی و در شرایط ویژه می باشد و گذشته از بحثهای شعار گرایی در امر به نمایندگی من فکر می کنم گذشتن از منافع فردی و پرداختن به منافع ملی و منافع مردم بزرگترین هنر یک نماینده است اگر بتواند به آن برسد.
 
این نماینده در ادامه صحبت های خود و در پاسخ به این سوال که موضع گیری نماینده ها در مقابل کسانی که در فتنه ساکت بودند و مقابل رهبری ایستادند چه طور باید باشد افزود: یکی از مهمترین مسائلی که امروز در انتخابات جدید و انتخابات مجلس نهم مطرح است همین است، یعنی موضع گیری در برابر کسانی که در فتنه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 سکوت کردند و این سکوت کردن شاید یک شعار شده است، ولی واقعا کسانی که سکوت کردند آیا خدمت به نظام کردند یا خیانت به نظام کردند؟ آیا خدمت به مقام معظم رهبری کردند یا خیانت به آرمان ولایت فقیه کردند؟ کاملا مشخص است؛ سکوت در برابر این افراد سکوت در برابر دشمن است.

نوباوه ادامه داد : من فکر می کنم خواص مردود افرادی هستند که رفوزه شدند حتما در برابر آنها کسانی که وارد مجلس می شوند باید موضع داشته باشند و واقعا کسانی که مردودین انتخابات هستند به هیچ عنوان نباید به عنوان خادم ملت محسوب شوند چون که خادم ملت نیستند ،خادم ملت از منافع خودش باید بگذرد نگاه به اصل نظام بکند و منافع ملی بکند. متاسفانه اینها در هیچ یک از این منافع  با ملت مشترک نبودند  و به نظر من جواب مردم  در 9دی سال 88 به اینها داده شد و اینها مشخص هستند و منتها جریانهای سیاسی هم نباید تلاش بکنند این افراد را دوباره مقبول مردم جلوه بدهند.  



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
اخوی به شاخصه های نماینده انقلابی و آرمانگرا چادر اکسیژن و ای سی او
برای اخذ رای مردم هم اضافه بفرمائید !!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها