يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۵۹۵۴
زمان انتشار: ۰۰:۳۸     ۰۹ دی ۱۳۹۶
کانال ها و خبرگزاری های اصطلاحا ارزشی و صدا و سیما، با سکوت، یا تحریف یا وارونه نمایی اتفاقات روزهای اخیر، تا کنون فضا را به بهترین نحو برای تبلیغات جریان های ضد انقلاب مهیا کرده اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سلمان کدیور دبیرکل جنبش عدالتخواه دانشجویی در یادداشتی با اشاره به اعتراضات خیابانی و شعارهای مردمی علیه گرانی و فقر نوشت: کانال ها و خبرگزاری های اصطلاحا ارزشی و صدا و سیما، با سکوت، یا تحریف یا وارونه نمایی اتفاقات روزهای اخیر، تا کنون فضا را به بهترین نحو برای تبلیغات جریان های ضد انقلاب مهیا کرده اند.

این جماعت که سیاست های رسانه ای شان، هنوز در حال و هوای دهه هفتاد است، گمان می کنند اگر حوادث را پوشش ندهند می توانند بر اوضاع مسلط شوند.

 فقط کافی است جولان شبکه های ضدانقلاب را در انفعال رسانه های جمهوری اسلامی ببینید. آنها به راحتی،  مطالبه صنفی مردم را رنگ و بوی سیاسی داده و از اعتراض به گرانی و وضع اقتصادی، به شعار علیه اصل نظام تغییر داده اند.

 کاری که صدا و سیما باید انجام دهد این است که دوربین به دست میان مردم رود با آنها مصاحبه کند، دردها و سخنان واقعی آنها را پوشش دهد، مسئولین مختلف را دعوت کند و از آنها پیرامون وضع موجود توضیح بخواهد، نه اینکه با این سیاست مریض محافظه کارانه، به دشمن #پاس_گل بدهد.

اینکه در هر بخش خبری سخنان غیر واقع و مضحک جهانگیری را پخش کنند که ادعا می کند در شش ماهه نخست ششصد هزار شغل ایجاد کرده و اقتصاد رشد شش درصدی داشته و حال اقتصاد کشور خوب است و اینهایی که اعتراض می کنند را غرض دار عنوان می کند، نه تنها باعث آرامش نمی شود، بلکه باعث شعله ور شدن خشم مردمی می شود که احساس می  کنند به شعورشان توهین می شود.

 جریان حزب الهی الان باید مطالبات مردم را علمداری کند، اینها باید مدافع حقوق مردم باشند نه اینکه اینچنین منفعل تماشاچی باشند.

 این سکوت، این انفعال، تنها و تنها یک برنده دارد و آن ضدانقلاب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها