أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۶۱۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۲ دی ۱۳۹۶
رئیس حوزه هنری استان قم:
امروزه در شهر قم به لحاظ فرهنگ شهروندی ضعف هایی وجود دارد که برای مرتفع نمودن این ضعف ها باید اقداماتی هدفمند صورت بپذیرد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598: مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم در مصاحبه با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه 598 ضمن اشاره به جشنواره فرهنگی-نمایشی «شهر خوب، شهروند خوب» که هم اکنون در سطح شهر قم در حال برگزاری است گفت: فرهنگ سازی در حوزه شهری نیاز به اقدامات عملی دارد و با شعار دادن و حرف زدن مشکلی حل نمیشود.

معلمی ادامه داد: امروزه در شهر قم به لحاظ فرهنگ شهروندی ضعف هایی وجود دارد که برای مرتفع نمودن این ضعف ها باید اقداماتی هدفمند صورت بگیرد.

وی ضمن اشاره به جشنواره «شهر خوب، شهروند خوب» گفت: باید از شهرداری بخاطر سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ شهری تشکر کرد و اقدامات صورت گرفته در این زمینه را قدر دانست.

معلمی افزود: فعالیت های فرهنگی در سطح شهر باید همچنان به قوت خود باقی باشد و این هم باید درنظر داشت که هر طرحی به طور طبیعی ایراداتی دارد که باید با نقد و بررسی نقاط ضعف آن تشخیص داده شود.

معلمی در پایان ضمن تشکر از عوامل برگزاری جشنواره «شهر خوب، شهروند خوب» اظهار داشت: فعالیت فرهنگی آنهم بصورت میدانی کار آسانی نیست و ما امیدواریم که این طرح به الگوی موفقی برای گام های بعدی مبدل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها