يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۲۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۴ دی ۱۳۹۶
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت را ۹۳۰ هزار تومان پیش بینی می‌شود. وی همچینین، در رابطه با سهمیه بندی بنزین اظهار کرد: هم بحث چند نرخی و هم تک نرخی مطرح است.
به گزارش پایگاه 598،امیر باقری در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: هر کدام از اینها مزایا و فسادهایی دارند اما تصمیم نهایی به نظر مجلس بستگی دارد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه افزود: عیدی بر مبنای مصوبه دولت تعیین می‌شود و پیش بینی رقم در سال ۹۷ با توجه به رشد ۱۰ درصدی حقوق که دولت پبش بینی کرده است، ۹۳۰ هزار تومان است اما رقم دقیق بر اساس مصوبه دولت قطعی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها