أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۶۷۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۲۶ دی ۱۳۹۶
به نقل از کانال تلگرام 598
به گزارش پایگاه 598، تخیل و داستان پردازی های دروغین ضدانقلاب که تا دیروز در آمدنیوز جولان می داد و اینک در کانال دیگری به زایش توهم و ضدیت با نظام می پردازد، وارد فاز جدیدی شده است.

به موجب جدیدترین داستان های تخیلی ضدانقلاب، استان کرمانشاه به دلیل انفجار تست ناموفق موشک بالستیک سپاه! دچار لرزش شده و انبار موشکی سپاه در این استان در آستانه انفجار بزرگی است!!!

در رابطه با این تخیل جدید ضدانقلاب می توان تصریح کرد، جمهوری اسلامی برنامه ای برای تست موشک های بالستیک نداشته است.

اوج داستان سرایی ضدانقلاب اما زمانی به سنگ ناباوری برخورد می کند که آنان بر تشکیل جلسه شورایعالی امنیت ملی در روز دوشنبه تاکید داشته اند. این در حالی است که این شورا در روزهای دوشنبه اصولا تشکیل جلسه نمی دهد.

از جانب دیگر دروغ پردازی ضدانقلاب مبنی بر مقاومت فرمانده کل سپاه مبنی بر خارج کردن موشک های خیالی دپو شده از کرمانشاه به بهای کشته شدن هزاران تن از هموطنان کرد از دیگر داستان سرایی هایی است که هر عقل سلیمی را به خنده وا می دارد. دروغی که بی گمان با ناموفق خواندن تست موشکی آغاز و با اظهارات تخیلی مورد ادعای ضد انقلاب و انتساب آن به فرمانده کل سپاه معجونی از توهم، فریب و دروغ را به نمایش می گذارد.

بی تردید این دروغ پردازی ها در حالی است که سپاه پاسداران در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم غیور کرمانشاه پس از زلزله اخیر، کارگاه بزرگ سازندگی و خدمت رسانی در چارچوب التیام دردهای حادثه دیدگان را برپاساخته و تاکنون خدمات بیشماری را در جهت ساخت سرپناه برای آنان عملیاتی ساخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها