أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۸۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
وزارتخارجه درحالی در بیانیه خود علیه یک منتقد برجام مجموعه‌ای از اهانت‌ها و صفات ناروا را به وی نسبت می‌دهد که در ماجرای آشوب‌های اخیر و دخالت‌های کشورهای غربی در امور داخلی ایران واکنشی نشان نداد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، پس‌ازاینکه «یاسر جبرائیلی»، روزنامه‌نگار و کارشناس سیاسی در برنامه تلویزیونی ثریا به مناظره با مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب شرق پرداخت و با ارائه اسناد و مدارک نسبت مشکلات متن برجام پرداخت، وزارت خارجه این موضوع را برنتابیده و بیانیه شدید الحنی علیه این منتقد برجام منتشر کرده که ادبیات و لحن آن بسیار قابل‌تأمل است.

در جدول زیر القاب و صفت‌هایی که در بیانیه وزارت خارجه به این منتقد برجام نسبت داده‌شده، اشاره می‌کنیم. موضوعی که نحوه برخورد این وزارتخانه با منتقدان را به‌خوبی نشان می‌دهد.

روابط عمومی وزارت خارجه در حالی برابر منتقدین برجام این‌طور برآشفته شده است که این وزارتخانه در حوادث و آشوب‌های اخیر که با دخالت آشکار کشورهای غربی ازجمله آمریکا، انگلیس و فرانسه و ... همراه شد، نسبت به این دخالت‌ها اعتراض خشک‌وخالی هم نکرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
چه رویی دارند این دیپلماتها
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
اگر مردم را فریب نداده بودند با خیال راحت مناظره می کردند و نیازی به توهین نداشتند ولی تا کی دروغ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها