أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۹۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
قهرمان وزنه‌برداری المپیک گفت: نمی‌خواهم از دنیای وزنه خارج شوم و تصمیم گرفته‌ام باز هم روی تخته بروم.
به گزارش پایگاه 598 ، بهداد سلیمی دارنده مدال طلای جهان و المپیک در دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری تصمیم نهایی خود را برای ادامه ورزش حرفه‌ای خود گرفت.

سلیمی که پس از مسابقات جهانی آمریکا اعلام کرده بود شاید برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کند، گویا قصد دارد همچنان روی تخته برود.

بهداد سلیمی با تأیید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: نمی‌خواهم این‌گونه از دنیای وزنه خارج شوم و تصمیم گرفته‌ام باز هم روی تخته بروم.

وی افزود: اینکه تا چه‌زمانی بخواهم بمانم مشخص نیست و باید ببینم چه می‌شود اما تمریناتم را آغاز کرده‌ام و در لیگ هم احتمالاً برای بیمه رازی وزنه خواهم زد تا با این تیم بتوانیم عنوان قهرمانی را به‌دست آوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها