أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۸۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
دیدار تیم های فوتبال سایپا و ذوب آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر با پیروزی شاگردان علی دایی به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598، در ادامه رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر ۲ شاگردان علی دایی همراه بود.

مهدی ترابی(۱۶ - پنالتی)، محمد دانشگر(۳۹)، علی قلی زاده(۷۳) و رضا جعفری(۸۴) برای سایپا گل زدند و استنلی کی روش(۱۰) و قاسم حدادی فر(۹۲) برای ذوب آهن گل زدند.

امیر قلعه نویی که به روند داوری این دیدار اعتراض داشت پس از تذکرات داور و عدم توجه او از کنار زمین اخراج شد. ذوب آهن در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود و توانسته بود خود را به رده دوم جدول رده بندی برساند.

با این نتیجه سایپا و ذوب آهن هر دو ۳۸ امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل بهتر ذوب آهن در رده دوم جای گرفت و سایپا در رده سوم است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها