أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۷۹۸۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
تیم فوتبال ذوب آهن که نخستین نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود درحالی که نیمه اول را از حریف قطری برده بود در نیمه دوم شکست سنگینی را پذیرا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم فوتبال ذوب آهن از ساعت ۱۶:۴۵ امروز دوشنبه در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف تیم الدحیل رفت که این بازی با شکست ۳ بر یک نماینده ایران به پایان رسید.

کی روش استنلی (۱۳) برای ذوب آهن گلزنی کرد. کریم بودیافت(۷۴ و ۷۶) و یوسف المساکنی(۸۴) برای الدحیل گل زدند.

ذوب آهن در نیمه اول علاوه بر گلی که به ثمر رساند چند موقعیت دیگر هم داشت که نتوانست از آن استفاده کند. رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن در این نیمه، یک موقعیت خوب تیم الدحیل را که روی ضربه کاشته به دست آمده بود، دفع کرد. مظاهری همچنین در وقت های تلف شده نیمه اول موقعیت گلزنی خوبی را از حریف گرفت.

با شروع نیمه دوم ذوب آهن بازی تدافعی را در دستور کارش قرار داد و تیم میزبان حملات زیادی را روی دروازه نماینده ایران پی ریزی کرد و درحالی که مدافعان ذوب آهن تا دقیقه ۷۴ مقاومت خوبی کرده بودند اما در دو دقیقه بازی برده را باختند.

ابتدا در دقیقه ۷۴ کریم بودیاف دفع ناقص رشید مظاهری را به گل اول تبدیل کرد و درحالی که ذوبی ها هنوز به خود نیامده بودند همین بازیکن روی ارسال یک ضربه کرنر و با ضربه سر بدون اینکه مزاحمی داشته باشد برای بار دوم دروازه مظاهری را باز کرد.

در ادامه ذوب آهن که در خط دفاعی بهم ریخته و بدون تمرکز کار را دنبال می کرد در دقیقه ۸۴ بازهم دروازه خود را باز شده دید و این بار یوسف المساکنی بود که با ضربه ای آرام گل سوم را به ثمر رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها