أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۰۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
دسته گلی دیگر از اصلاح طلبان
شورای اسلامی شهر بابل در جدیدترین مصوبه خود نام میدان انتفاضه این شهر را به بهارنارنج تغییر داد و در عوض خیابانی کوچک را انتفاضه نامگذاری کرد.
به گزارش پایگاه 598، شورای اسلامی شهر بابل در جدیدترین مصوبه خود نام میدان انتفاضه این شهر را به بهارنارنج تغییر داد و در عوض خیابانی کوچک را انتفاضه نامگذاری کرد.

این اقدام عجیب شورای شهر که نشانگر اهمیت قائل نشدن برای مسأله انتفاضه اسلامی مردم مظلوم فلسطین و بی اعتنایی به سیاست های اصولی نظام در حمایت از آزادی قدس شریف است با اعتراض نیروهای انقلابی بابل مواجه شد. مردم متدین این شهر با صدور بیانیه ها و پیام هایی ضمن محکومیت این تصمیم سیاسی شورا، این پرسش را مطرح کرده اند که برای نام گذاری بهارنارنج چرا برخی میادین و خیابان های حاوی اسامی خنثی و کم اهمیت در اولویت نبوده و تغییر نام میدان انتفاضه برای اعضای شورای شهر بابل مورد توجه قرار داشته است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها