يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۱۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری و فرزند استاد عرفان امام خمینی(ره)، مرحوم محمدعلی شاه‌آبادی، دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و فرزند مرحوم آیت‌الله محمدعلی شاه‌آبادی استاد امام خمینی(ره) که چندین هفته به دلیل زخم دیابت و گرفتگی عروق پا در بخش ICU بیمارستان بقیه‌الله تهران بستری بود، دقایقی قبل دارفانی را وداع گفت.

وبسایت 598 ارتحال این عالم ربانی را به شاگردان، ارادتمندان و حوزه های علمیه تسلیت می گوید.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها