کد خبر: ۴۳۹۴۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محور هراز به‌صورت سنگین است و امروز محدودیت تردد کامیون و کامیونت در این محور اعمال می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 ، علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کندوان به‌صورت پرحجم است.

وی ادامه داد: آمد و شد خودروها در محور هراز نیز به‌صورت سنگین است و امروز محدودیت تردد کامیون و کامیونت در این محور اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت تا چهارم و همچنین روز‌های 9، 10، 16 و 17 فروردین از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان ممنوع است.

این مسؤول افزود: محور کندوان از ساعت 15 تا سه بامداد روزهای چهارم، 12، 13 و 17 فروردین ماه یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: محور هراز از ساعت 15 روز جمعه سوم، شنبه چهارم، یک‌شنبه 12، دوشنبه 13 و جمعه 17 فروردین ماه سال 97 تا ساعت دو بامداد روز بعد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت 6 تا 24 امروز تا چهارم فروردین و همچنین روز‌های 9 و 16 فروردین ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

*عابران پیاده؛ بیشترین فوتی براثر تصادفات جاده‌ای سفرهای نوروزی در مازندران

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون تصادفات جاده‌ای هشت کشته و 75 مصدوم در مازندران برجای گذاشته است، خاطرنشان کرد: عامل فوتی عابران پیاده و رانندگان هنگام خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

قدمی در پایان گفت: مهم‌ترین توصیه ما به مسافران نوروزی توجه به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است؛ چرا که در صورت ارتکاب به تخلف از سفر خود بازمی‌مانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها