کد خبر: ۴۴۳۲۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۲ تير ۱۳۹۷
یادداشت؛
دکتر امیرحمزه مهرابی
کاهش تأثیر پروژه نا آرام سازی با افزایش هوشیاری مردم

با بررسی حوادث ناشی از پروژه اغتشاش و ناآرام سازی که با هدف براندازی نظام ج.ا.ا. از سوی مثلث شوم (آمریکا ، انگلیس، و اسرائیل) و هزینه عربستان سعودی و پادویی منافقین و سلطنت طلب ها در حال اجراست، به این نکته اساسی و مهم پی می بریم که به مرور زمان، علی رغم پیچیده تر و گسترده تر شدن تاکتیک های بکار رفته در این عملیات ، شاهد کاهش شدید تأثیرات و خسارت های پروژه ناآرام سازی هستیم:

1- دشمنان در فتنه 88 با تمرکز بر پایتخت، توانستند تعداد زیادی از مردم تهران را به بهانه تقلب در انتخابات به مدت 8 ماه به صحنه بیاورند و خسارت زیادی به کشور و اعتبار جهانی ایران بزنند.

2- در آشوب های زمستان 96 با تغییر تاکتیک از« مرکز» به «پیرامون» با موج سواری بر نارضایتی عادی مردم در اعتراض به گرانی ها، توانستند پس از مشهد اعتراضات را به چندین شهر (بویژه استان اصفهان) گسترش دهند ولی با تفکیک صف مردم از اغتشاشگران ، نا آرامی ها در ظرف یکی دو هفته فروکش کرد (هر چند کشته ها و خسارتی هم در پی داشت).

3- در حوادث شهر کازرون(28 اردیبهشت 97)که به بهانه شایعه تقسیمات کشوری وبا موج سواری منافقین اتفاق افتاد ، هوشیاری مردم باعث شد این غائله ظرف یکی دو روز با خسارت بسیار اندک پایان یابد.

4- قضیه تظاهرات و اعتصاب( اجباری )بازاریان تهران در اعتراض به نوسانات ارز، ( 5 تیر 97) با وجود سرمایه گذاری وسیع دشمن ، چه از نظر زمانی و چه از نظر میزان خسارت وارده ، بسیار محدود تر ازحوادث قبلی فیصله پیدا کرد.

5- در جریان آشوب در شهرهای خرمشهر و آبادان در اعتراض به شوری آب ( 9 تیر ماه 97) به نظر می رسد خوزستان بویژه مردم خرمشهر و آبادان در این زمینه رکورد دار باشند؛
چرا که علی رغم انگشت گذاشتن بر نیاز اولیه مردم مثل آب و دامن زدن به اختلافات قومی و طرح مسئله عرب و عجم و حجم گسترده شایعات مثل فروش آب شیرین به کشورهای همسایه و مانور علنی سلاح از سوی مزدوران بیگانه، مردم منطقه با درس آموختن از حوادث قبلی ، با هوشیاری زاید الوصفی توانستند نسبت به حوادث گذشته ،توطئه ها را با کمترین خسارت و در سریعترین زمان، در نطفه خفه کنند.

به روشنی پیداست که هرچه جلوتر می رویم، مردم ما بلوغ سیاسی اجتماعی بیشتری پیدا کرده و در مقابله با توطئه های دشمن، موفق تر عمل می کنند.

به طور قطع ، دشمنان مردم ایران در روزهای آینده نیز برای سایر اقوام ایرانی مثل ترک ، لر ، کرد، بلوچ و ... برنامه دارند تا بر اساس طرح هنسون و برنامه مشترک و از پیش طراحی شده، کوچکترین بهانه یا اعتراض معمولی را به اغتشاش و کشته سازی بدل سازند.

ولی مردم ما نشان داده اند هرچه زمان می گذرد و توطئه دشمن پیچیده تر شده؛ هوشیاری و بصیرت مردم نیز بیشتر می شود( مشق رزم می کنند)  و این مرحله حساس را با سربلندی پشت سر می گذرانند و دشمنان را مثل همیشه ناکام می گذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها