أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۵۲۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
در مدرسه فیضیه برگزار شد؛
طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در اعتراض به وضعیت نامناسب اقتصادی و گرانی های اخیر در کشور در مدرسه فیضیه تجمع کردند. این سومین حرکت و اعتراض طلاب در واکنش به گرانی های اخیر است که در کشور به وقوع می پیوندد.




















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
۰
۱
باید ما مردم کمر همت ببندیم و انقلابی وارد گود شویم واز همه ی مسوولان نظام خصوصا نمایندگان مجلس بخواهیم که در برابر عملکردشان پاسخگو باشند و نمایندگان مجلس را وادار کنیم که طبق اصول 76،88،وخصوصا اصل 89 و 90 قانون اساسی به وظایف خود عمل کنند هرشخصی باید برود وازنماینده ی شهرش حتی اگر به وی رای نداده است مطالبه گری کند واز او بخواهد نتیجه عمل و اقدامش رادر این خصوص به سمع و نظر مردم شهرش برساند و بداند و مطمئن باشد که اگر اقدامی نکند نه تنها در دوره ی بعد کسی به او رای نخواهد داد بلکه علاوه بر دادگاه عدل الهی در قیامت در این دنیا پس از اتمام دوران نمایندگی باید پاسخگو باشد و حتی به مجازات نیز برسد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها