يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۱۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۷ مهر ۱۳۹۷
مصدومیت حسین ماهینی به معنای اضافه شدن شایان مصلح به ترکیب اصلی حداقل تا نیم‌فصل است.
به گزارش پایگاه 598، هر اتفاق بدی شاید خیریتی داشته باشد. البته نه از آن خیریت‌هایی که مهدی طارمی از آن صحبت می‌کرد و چیزی جز دردسر نبود. پرسپولیس در این یک سال اخیر در کنار تمام اتفاق‌های بدی که برایش افتاد اتفاقات خوبی را هم تجربه کرد. اگر طارمی رفت و پرسپولیس آقای گلش را از دست داد این اتفاق بد در نهایت به نفع علیپور تمام شد. بازیکنی که با بودن طارمی شاید نمی‌توانست از زیرسایه بیرون بیاید با ارائه عملکردی بسیار خوب هم آقای گل شد و هم اجازه نداد تا جای خالی مهاجم جداشده قرمزها لطمه‌ و خسارتی بیش از محرومیت دوپنجره‌ای به پرسپولیس وارد کند. علاوه بر این نعمتی را برای زوج‌سازی با علیپور وارد ترکیب اصلی کرد و پرسپولیسی‌ها صاحب یک ستاره جدید شدند. رفتن وحید امیری و فرشاد احمدزاده، یک بازیکن اکثرا نیمکت‌نشین را به ترکیب یازده نفره کشاند. بشار رسن که در صورت ماندن هافبک‌های سرخ، هیچ عملکردی نمی‌توانست برانکو را برای بازی دادن به او متقاعد کند با جدایی دو ستاره توانست این جایگاه را در اختیار بگیرد. سیامک نعمتی در هفته‌های اول توانست مهره موثری برای برانکو باشد و بشاررسن هم با وجود افت نسبت به فصل گذشته اما یکی از بازیکنان مفید پرسپولیس بوده است. یکی از دو ملی‌پوش پرسپولیس که در صورت بازی کردن در پست تخصصی‌اش یعنی وسط زمین شاید می‌توانست کارایی بیشتری هم داشته باشد.

 

حالا و با مصدومیت حسین ماهینی شاید یکی دیگر از آن اتفاقات خوب فردی برای یکی از بازیکنان پرسپولیس در راه باشد. شایان مصلح، بازیکنی است که با وضعیت مدافع راست پرسپولیس و تا اطلاع ثانوی و حداقل تا اضافه شدن بازیکنان جدید حتما در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. اتفاقی که در حالت عادی احتمال رخ دادنش شاید نزدیک به صفر درصد بود. مصلح اگر بتواند بدرخشد و عملکرد خوبی در خط دفاعی پرسپولیس داشته باشد یک اتفاق خوب دیگر در کنار اتفاق تلخ رخ خواهد داد و آینده فوتبال او را متحول می‌کند.

در تیمی که سرمربی‌اش زیاد اعتقادی به تغییر ترکیب و استفاده از بازیکنان ذخیره ندارد، شاید همین اتفاقات بد و مصدومیت‌ها فقط فرصتی برای عرض اندام بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین باشد. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها