کد خبر: ۴۴۷۱۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۷
دومین گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین، هجدهم مهرماه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، سید محمد رضا خوشرو، معاون رسانه ای کمیته  فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین ضمن اعلام برگزاری دومین گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین بیان کرد: در این گردهمایی که در تاریخ 18 مهرماه مصادف با سی ام ماه محرم برگزار می شود، ضمن تبیین سیاست ها و راهبردهای کلان مرتبط با مراسم اربعین توسط مسئولان کشور، اقتضائات فعالیت رسانه ای پیرامون مراسم اربعین حسینی تشریح خواهد شد.

وی افزود : در این همایش، 4 کارگاه آموزشی عکاسی، خبرنگاری، مستندسازی و فعالیت در فضای مجازی اختصاصا در مورد پوشش مراسم اربعین برگزار خواهد شد و اساتید مجرب این حوزه، نکات لازم جهت اقدامات رسانه ای مرتبط با اربعین را در مقاطع زمانی پیش از موسم، حین موسم و پس از موسم اربعین به شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد.

خوشرو،  همچنین ابزار امیدواری کرد: با تصمیم و اهتمام ستاد مرکزی اربعین کشور، کمیته فرهنگی-آموزشی اربعین درصدد است علاوه بر صدور گواهینامه آموزشی برای شرکت کنندگان، برای آن دسته از اصحاب رسانه که در این کارگاه های آموزشی شرکت کرده اند و تصمیم دارند در مراسم اربعین نیز حضور داشته باشند، ویزای رایگان تأمین نماید.

لازم به ذکر است دومین گردهمایی یاوران رسانه ای با محوریت ستاد مرکزی اربعین کشور و همکاری کمیته فرهنگی-آموزشی و کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی اربعین و مشارکت اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی در روز چهارشنبه 18 مهرماه در محل سالن همایش های وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به ادرس اینترنتی resaneh.alarbaeen.ir  از ساعت 14 امروز( 7 مهرماه 97 ) اقدام به ثبت نام درخواست خود برای شرکت در این گردهمایی را داشته باشند و متناسب با ظرفیت موجود و اولویت بندی، دعوتنامه برای آنان صادر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها