أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۷۳۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۱۱ مهر ۱۳۹۷
یک روزنامه قطری به تصمیمات داور بازی پرسپولیس و السد اعتراض و تاکید کرد تصمیم این داور باعث شده نماینده قطر یک امتیاز را از دست بدهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، روزنامه «الرایه» قطر بعد از باخت یک بر صفر تیم السد مقابل پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به انتقاد از داور سریلانکایی پرداخت.

این روزنامه نوشت: «دیلان پریرا داور سریلانکایی با عملکرد ضعیف خود سناریوی بازی دو تیم در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کرد. روزنامه الرایه پیش از این به تیم السد و ستارگانش نسبت به این داور و تصمیماتش هشدار داده بود. دیلان پریرا تیم السد را از کسب یک نتیجه تساوی در دقیقه چهارم وقت های تلف شده محروم کرد. زمانی که اکرم عفیف توپ دروازه بان پرسپولیس را وارد دروازه کرد ولی داور ضعیف این گل را مردود اعلام کرد. او یک پنالتی هم برای پرسپولیس گرفت.»

این روزنامه همچنین بازیکنان و بخصوص دروازه بان پرسپولیس را به وقت کشی متهم کرد که باعث شد علیرضا بیرانوند در دقیقه ۸۰ کارت زرد بگیرد.

الرایه آورده است: «بعد از وقت کشی های زیاد، در نیمه اول فقط دو دقیقه و در نیمه دوم فقط ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام شد. این حداقل زمانی است که بازیکنان پرسپولیس تلف کردند. معتقدیم که تیم السد باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت و داورانی سطح بالاتر از داور سریلانکایی را مطالبه کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها