أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۷۴۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۲ مهر ۱۳۹۷
پلیس استرالیا فردی را که با چاقو به بیمارستانی در سیدنی حمله کرده و مدعی شد در خودرویش بمب دارد، هدف گلوله قرار داده و بازداشت کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روز پنج‌شنبه یک مرد بعد از آنکه با در دست داشتن چاقو وارد بیمارستانی در شهر «سیدنی» شده و شروع به تهدید کرده، مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفته است.

به نوشته سایت خبری استرالیا، این مرد یادداشتی به همراه داشته که بر روی آن نوشته شده بود خودرویی در برابر بیمارستان پارک کرده که حامل مواد منفجره است.

بنا بر این گزارش، بعد از حضور نیروهای پلیس در بیمارستان، وی به سوی آنان حمله‌ور شده، اما به ضرب گلوله پلیس مجروح شده و سپس تحت جراحی قرار گرفته است.

پلیس استرالیا هنوز جزییاتی درباره این حادثه منتشر نکرده و فقط گفته است عملیات مهمی در حال انجام است. به نوشته رسانه‌های محلی، واحدهای کشف و خنثی‌سازی بمب در محل حادثه حضور یافته‌اند و پلیس خیابان‌های منتهی به این بیمارستان را مسدود کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها