أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۷۴۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۳ مهر ۱۳۹۷
ارتش رژیم صهیونیستی یک مرکز پزشکی را در جنوب نوار غزه هدف حمله قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در حمله پنجشنبه شب به مرکز پزشکی روستای خزاعه در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب غزه، خسارت زیادی به این مرکز وارد شده است.

اشرف القدره افزود که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه این مرکز را هدف قرار داد. وی به تلفات احتمالی این حمله اشاره ای نکرده است.

دشمن صهیونیستی همواره تیم های پزشکی و نیروهای امدادرسانی در غزه را هدف حمله قرار می دهد که تاکنون در جریان راهپیمایی ها و تظاهرات بزرگ بازگشت که از فروردین ماه آغاز شده، 3 نیروی امدادگر به شهادت رسیده و نزدیک به 400 نفر دیگر نیز زخمی شده اند. از این گذشته، 80 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادرسان نیز در جریان کمک رسانی به مجروحان تظاهرات بازگشت هدف تیراندازی عمدی اشغالگران صهیونیست قرار گرفته و خسارت های زیادی به آن ها وارد شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها