أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۷۵۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۷
حجت‌الاسلام ذوالنور:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریسک دشمنی با نظام اسلامی ایران بالا رفته است، گفت: فاصله موشک‌های سپاه با قلب تل آویو فقط ۷ دقیقه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از سرداران سپاه استان قم که به همت خانه کارگر و بسیج کارگری شهید مصطفی لو در سالن تأمین اجتماعی استان قم برگزار شد، گفت: بار اصلی جنگ تحمیلی به دوش قشر کارگر بوده که هم در پشت جبهه‌ها و هم در خط مقدم جنگ رشادت‌های فراوانی کردند.

وی با بیان اینکه فرمول سود - هزینه برای جبهه استکبار جهانی تغییر یافته است، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دوران بزن در رفتن گذشته و دشمن هزینه تجاوزگری‌های خود به خاک کشور را خیلی زود دریافت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصحاب حقوق نجومی در فناوری‌های مهم کشور جایی ندارند، گفت: هر جا کشور روی به مدیریت جهادی و تحت لوای فرماندهی مقام معظم رهبری بوده است پیشرفت‌های چشمگیری داشته و جهان را حیرت زده کرده است.

وی با اشاره به پرتاب موشک‌های اخیر سپاه پاسداران به محافل تکفیری‌ها در سوریه، گفت: دشمن بداند ریسک دشمنی با ایران بالا رفته و ما موشک‌هایی با برد بسیار بالاتری را می‌توانیم علیه متجاوزان امتحان کنیم.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به حادثه تروریستی رخ داده علیه مردم بی‌گناه اهواز، تأکید کرد: اگر دشمن بخواهد تجاوزگری کند موشک‌های ما می‌تواند در عرض ۷ دقیقه قلب تل آویو را بشکافد.

وی در ادامه با تشریح مشکلات کشور گفت: برخی از مشکلات کشور ربطی به آمریکا و دشمنان خارجی ندارد و حاصل بی‌تدبیری و بی‌عرضگی‌های مدیریتی است.

روحیه جهادی رمز موفقیت سپاه

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شاخصه مهم بسیج مردمی و سپاه را روحیه جهادی ارزیابی کرد و گفت: سپاه پاسداران بدون منت در همه عرضه‌های مورد نیاز کشور فعالیت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نیرو‌های سپاه پاسداران هیچ‌گاه دست نیاز به سوی دولت‌ها دراز نکرده‌اند، گفت: متأسفانه برخی بی دلیل به بسیج سازندگی سپاه حسادت می‌کنند و نمی‌دانند آن‌ها بار‌ها دولت‌ها را در پروژه‌های مهم کشوری یاری کرده و نجات داده‌اند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه محرومیت‌زدایی فرض اول نیرو‌های بسیج سازندگی است، اظهار کرد: کدام پیمانکار حاضر است با تمام امکانات و بدون دریافت سود از دولت بزرگترین پروژه‌های نفتی، سد سازی را اجرا کند.

وی از طلب ۳۰ هزار میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) از دولت خبر داد و گفت: این رقم یک دهم بودجه سالانه کل کشور است، اما بازهم نیرو‌های بسیج مردمی دست از حمایت از دولت برنداشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه اظهار داشت: بسیاری از پیمانکاران بخش خصوصی تحت حمایت سپاه شکل گرفته و رشد یافته‌اند.

وی به شبهه دخالت نیرو‌های نظامی سپاه در مسائل سیاسی پاسخ داد و گفت: بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی حفظ انقلاب و دستاورد‌های نظام اسلامی بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه نیرو‌های سپاه به سلایق و نظرات مختلف سیاسی احترام می‌گذارد و اعمال نظر نمی‌کند، گفت: فتنه‌هایی مانند ۱۸ تیرماه ۷۸ یا فتنه ۸۸ بسیار فراتر و پیچیده‌تر از بحث اختلاف سلیقه در دیدگاه‌های سیاسی بوده و رکن انقلاب هدف قرار گرفته بود.

کارگران پیشتاز خدمت به نظام

وی با تأکید بر اینکه مردم از سپاه به عنوان پاسدار انقلاب توقع دارند گفت: در هر عرصه‌ای که اصول و خطوط قرمز انقلاب اسلامی تحت نفوذ و تحریف قرار بگیرد سپاه باید وارد عمل شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثارگری‌های قشر کارگری در عرصه دفاع مقدس، گفت: اکنون هم کارگران با همان روحیه جهادی و ایثارگری از مرز‌های اقتصادی و فرهنگی کشور حراست می‌کنند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از سوی انجمن‌های صنفی و تشکلات کارگری از ۴ نفر از فرماندهان سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) با اهدای کلام الله مجید و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها