يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۷۷۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۷
جزئیات جدیدی از ماجرای روز گذشته که مردی با کاور هلال‌احمر وارد مدرسه‌ای در قزوین شده بود و به تست خون از دانش‌آموزان اقدام کرده بود منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روز گذشته فردی با کاور هلال‌احمر و معرفی نامه و کارت جعلی این سازمان تحت عنوان نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر وارد یکی از مدارس دخترانه تاکستان از توابع قزوین شد و در نظر داشت که از دانش‌آموزان تست خون بگیرد.
 
حسین بی‌نیاز مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین در این خصوص گفت: مقصر مدیر مدرسه است زیرا این فرد باید معرفی نامه را از اداره آموزش و پرورش می آورد نه اینکه با کارت هلال احمر وارد مدرسه شود که این موضوع پیگیری می‌شود.
 
وی با بیان خونگیری انجام نشده  است، افزود: این فرد با سوزن تست خون انجام داده است و از 30 دانش آموز تست قند خون گرفته است.
 
 بی‌نیاز تصریح کرد: طبق اعلام مرکز بهداشت شهرستان هیچ مشکلی دانش آموزان را تهدید نمی‌کند.
 
وی گفت: این فرد در بازداشت هست و بازجویی هم شده است و گفته است هیچ هدفی را را دنبال نمی‌کرده و قصدش کمک بوده که دانش‌آموزان بیمار را شناسایی کنم.
 
گفته می‌شود این مدرسه جزو مدارس سما است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها