أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۷۸۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۲ مهر ۱۳۹۷
مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) گفت:‌ جمعی از دانشجویان و فارغ التحصيلان دانشگاه‌های تهران پویش مردمی زیارت نیابتی برای زیارت اربعین را برای دومین سال پیاپی راه‌اندازی کرده‌اند که هدف آن کمک به شیعیان مشتاق و مستضعفی است که با وجود شوق فراوان برای زیارت سیدالشهدا(ع) توان پرداخت هزینه های آن را ندارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طی سال های گذشته زیارت اربعین حسینی به یکی از بزرگترین اجتماعات مذهبی جهان تبدیل شده و میلیون ها نفر زائر از کشورهای مختلف در آن شرکت می کنند.

ایرانیان هم باتوجه به عشق و ارادتی که به حضرت سیدالشهدا(ع) دارند پیشتاز زائرین خارجی عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی هستند.

از سال گذشته پویشی مردمی به نام پویش زیارت نیابتی شکل گرفته که هدف آن کمک به شیعیان مشتاق و مستضعفی است که با وجود شوق فراوان برای زیارت سیدالشهدا(ع) توان پرداخت هزینه های آن را ندارند.

در این طرح که به همت گروه جهادی انصارالزهرا(س) انجام می‌شود، خیرین هزینه‌های سفر زائرین مستضعف را تامین می‌کنند و این افراد به نیابت از خیرین اعمال زیارت امام حسین(ع) را به جا می آورند.

ایمان ایرانی مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س)  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی طرح زیارت نیابتی پیاده روی اربعین حسینی توسط این گروه اجرا می‌شود، گفت: امسال و باتوجه به افزایش هزینه‌های زیارت کربلا افراد فراوانی هستند که امکان تامین هزینه ها را ندارند. به همین دلیل ما در نظر داریم با کمک مردم و خیرین در حد توان بتوانیم هزینه های سفر افراد نیازمند را تامین کنیم.

وی افزود: در این طرح کافی است هر نفر با پرداخت تنها 100 هزار تومان یک نفر را به نیابت از خود راهی زیارت کند. برآورد ما این است که هزینه های سفر اربعین امسال حدود یک میلیون تومان است لذا هر زائر به نیابت از ده نفر اعمال زیارت اربعین را بجا می آورد.

ایرانی افزود: موسسه های خیریه و گروه های جهادی در معرفی افرادی که از این طرح استفاده می کنند به گروه جهادی ما کمک می کنند و امیدواریم با کمک مردم بیش از صد نفر را به کربلای معلی اعزام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان شرکت در این پویش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و پرداخت هزینه 100هزارتومانی به سایت j-ansarozahra.ir مراجعه کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها