يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۰۳۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۹     ۲۸ مهر ۱۳۹۷
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خبرداد:
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: ارائه خدمات به زائران حسینی در مرز مهران از دو هفته مانده به اربعین آغاز شده و تا ۲ هفته بعد از این مراسم ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، محسن منصوری بعدازظهر جمعه با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در مرز مهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اظهارکرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرارگاه خدمت‎رسانی آستان قدس رضوی در مرز مهران دایر شده و اقدامات لازم در حال انجام است. 

وی افزود: در این راستا هزار خادم افتخاری از سراسر کشور برای خدمت‎رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران حضور دارند و مشغول پذیرایی از زائران حسینی هستند. 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: ارائه خدمات به زائرانی که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند از دو هفته قبل اربعین حسینی آغاز شده و تا دو هفته بعد از اربعین در مرز مهران ادامه خواهد داشت.

منصوری تاکید کرد: علاوه بر پذیرایی خادم یاران رضوی با استقرار در مرز مهران ضمن استقبال از زوار اربعین حسینی، آنان را تا خروج از کشور بدرقه خواهند کرد. همچنین گروهی از خدام مسئول پخت و پز در آشپزخانه ، گروهی برای انتقال سالمندان و معلولان در منطقه مرزی و برخی نیز  پذیرایی در مواکب مستقر در مرز مهران را برعهده دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها