أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۱۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۱ آبان ۱۳۹۷
فرمانده مرزبانی کشور عراق گفت: تردد زائران از طرف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بسیار خوب سازماندهی شده که تشکر و قدردانی کشور عراق را اعلام می‌کنم.
به گزارش پایگاه 598، سردار قاسم رضایی فرمانده مربانی ناجا عصر دیروز با همتای عراقی خود سپهبد حامد عبدالله ابراهیم، فرمانده مرزبانی کشور عراق در منطقه صفر مرزی مهران دیدار و گفت و‌گو کرد.

در این دیدار سپهبد حامد عبدالله ابراهیم با اشاره به تردد زائران از مرزهای عراق،  بیان کرد: تردد زائران از طرف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بسیار خوب سازماندهی شده که  تشکر و قدردانی کشور عراق را اعلام می‌کنم.

فرمانده مرزبانی کشور عراق تصریح کرد: مرزبانی عراق این مأموریت را عهده دار است تا امنیت را در مسیرها و پایانه‌های مرزی برای زائران تأمین کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مدیریت مرزها به صورت  مشترک  صورت می‌گیرد  و گشت‌های مشترک  مرزی نیز باید فعال شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها