يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۲۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۹ آبان ۱۳۹۷
ایلام-رئیس قرارگاه اربعین ناجا از بازگشت پر حجم زوار اربعین در مرز مهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سردار محسن فتحی زاده اظهار داشت: امروز در ادامه بازگشت زوار به میهن اسلامی روز پرحجم و پر شکوهی را داشتیم، تمهیدات لازم در پایانه مرزی مهران فراهم شده که  بلافاصله بدون معطلی فرایند ورود زائرین در پایانه مرزی انجام شود.

وی گفت: در نزدیکی پایانه مرزی موکب ها فعال و دایر هستند.

وی افزود: در موضوع مسیر تردد سعی کردیم با یک طرفه کردن مسیر مهران به ایلام از روز گذشته مسیر را برای عبور خودروها فراهم کنیم با وجود این که جاده ها پرحجم است اما هیچ گونه مشکل و گره ترافیکی نداریم.

سردار فتحی زاده عنوان کرد: در موضوع سیستم اتوبوس رانی در روز گذشته به دلیل کمبود اتوبوس در پایانه برکت اشکالاتی ایجاد شده بود که با حمایت و همکاری مسئولین استانی و کشوری تا صبح امروز تعداد زیادی اتوبوس تامین شد.

وی تصریح کرد: اما به لحاظ اختلافی که در موضوع قیمت بین رانندگان اتوبوس ها و زوار وجود داشته سعی کردیم با حمایت و پشتیبانی مسئولین نظم بخشی در پایانه برکت به وجود آوریم تا زوار ی که در این پایانه هستند سرگردان نباشند و بتوانند به اتوبوس های مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد: مسئولین استانی نیز در این خصوص پای کار آمدند و با تشکیل جلسه در پایانه برکت تصمیم گرفتند که سریعا اشکالات و ضعف ها در فرایند اداری پایانه و چارچوب همان تعرفه که دولت تعیین کرده بود، برطرف کنند.


مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها