کد خبر: ۴۴۸۳۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۱۳ آبان ۱۳۹۷
مشخص نیست این شبکه بین‌المللی کدام ددمنشی دیگر را باید انجام بدهد که آقای اصغرزاده و دوستان ایشان بفهمند دوستی با این شبکه بین‌المللی «خانه‌ای روی آب» بیشتر نیست!
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم اصغرزاده، فعال اصلاح‌طلب که بر پذیرش مسئولیت وضع موجود و برجام توسط رئیس‌جمهور روحانی تأکید دارد؛ به تازگی در بخشی از مصاحبه با نشریه صدا (ارگان حزب کارگزاران سازندگی) ضمن تأکید بر لزوم مذاکره ایران با آمریکا گفته است: «هیچ نیروی سیاسی‌ای در ایران، چشم خود را بر امنیت کشور نمی‌بندد. اما این امنیت باید در قالب "دکترین امنیت ملی" تعریف شود. باید در مورد راهکارها و راهبردهای خود هزینه_فایده کنیم. ما احتیاج به امنیت داریم. اما این امنیت با موشک تأمین نمی‌شود.»

او می‌افزاید: امنیت ایران با دوستی و صلح و با برقراری یک شبکه بین‌المللی و ایجاد یک نظام امنیت جمعی در منطقه برقرار خواهد شد. البته ما برای رفتن پشت میز مذاکره باید امنیت و توان نظامی داشته باشیم اما اینکه تصور کنیم تمام امنیت را باید از کانال نظامی‌ها و با هزینه بالا تأمین کرد، تفکر غلطی است.

*ما از باب کنایه به آقای اصغرزاده می‌گوییم که «شبکه بین‌المللی» مورد اشاره او در دوران جنگ 8 ساله قصد هضم ایران اسلامی را داشت و پای هیچ توافقی هم ننشست تا اینکه شکست خورد.

این شبکه همچنین در جنگ‌های نیابتی بوسنی و هرزگوین، 33 روزه لبنان و جنگ سوریه نیز قصد داشت رفتاری مغایر با سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد که البته با ورود نیابتی ایران اسلامی شکست خورد.

به سخن دیگر اینکه مشخص نیست این شبکه بین‌المللی کدام ددمنشی دیگر را باید انجام بدهد که آقای اصغرزاده و دوستان ایشان بفهمند دوستی با این شبکه بین‌المللی «خانه‌ای روی آب» بیشتر نیست!

خانه‌ای روی آب، که «تاریخ پردرد و البته بیدستاورد برجام روحانی و اصلاح‌طلبان» نیز شاهد آن به‌شمار می‌رود.

گفتنیست، متلک‌پرانی به توانمندی موشکی ایران، گزاره‌ای است که در ستاد مشترک دولت و اصلاح‌طلبان طراحی شده و هر از چندگاهی کسانی از گماشتگان این ستاد کنایه‌ای را به این دستاورد مهم کشور که تضمین کننده امنیت مردم است، پرتاب می‌کنند.

زمانی «علی مطهری» نیز در این رابطه گفته بود که رزمایش‌های موشکی «کم‌عقلی» است.

متأسفانه انتقاد از رزمایش‌های موشکی از لسان رئیس‌جمهور روحانی هم شنیده شده است.

مقامات آمریکایی تاکنون چندین مرتبه تأکید کرده‌اند که با مقامات دولت ایران درباره مهار قابلیت موشکی صحبت و مذاکره کرده‌اند...

منبع: مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها