يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۷۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۲ آبان ۱۳۹۷
ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان با نام »فولاد آره نا» با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در دومین روز سفر اسحاق جهانگیری به استان خوزستان، ورزشگاه ۲۷ هزار نفری باشگاه فولاد خوزستان موسوم به «فولاد آره‌نا»  افتتاح و آماده بهره برداری و میزبانی از دیدارهای خانگی تیم فولاد خوزستان شد.

از ویژگی‌های ورزشگاه اختصاصی فولاد می توان به مسقف بودن ورزشگاه و بهره‌مندی از چمن خارجی اشاره کرد. تکنولوژی ساخت این ورزشگاه از کشور آلمان گرفته شده و ۲۷ هزار صندلی در دل خود جا می‌دهد.

این استادیوم که در بالاترین سطح استانداردهای تائید شده فیفا طراحی و اجراشده است می تواند به راحتی بازیهای بین المللی را میزبانی کند زیرا تنها ورزشگاهی است که دو هزار و ۵۰۰ لوکس نور را برای مسابقات فوتبال تامین می کند. زمین چمن آن زیرسازی بسیار مناسب داشته و گرمایش از کف، نور مصنوعی مناسب و آبیاری تحت کنترل اتوماتیک دارد.

ورزشگاه «فولاد آره نا» افتتاح شد

فاصله نزدیک سکوها به زمین چمن با توجه به نبود پیست تارتان از ویژگی‌های بارز ورزشگاه اختصاصی فولاد است. علاوه بر این، نورافکن‌های ورزشگاه هم دور تا دور سقف ورزشگاه قرار گرفته‌اند و زیبایی خاصی به آن می‌دهند.

این استادیوم علاوه بر دارا بودن دو سالن رختکن فوق مدرن بزرگ که دارای سونای خشک و تر و جکوزی و دوش به تعداد بازیکنان و دو سالن رختکنی و آموزشی دو سالن رختکن دیگر برای تیمهای سوم و چهارم است. 

ورزشگاه فولاد یک گام به سمت حرفه ای شدن و الگویی برای سایر تیم‌ها و ورزشگاه هاست. با بهره برداری از اولین استادیوم اختصاصی یک باشگاه ورزشی شاهد تغییرات بزرگی در فوتبال کشور خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها