أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۷۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۲۳ آبان ۱۳۹۷
روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد در سالگرد زلزله کرمانشاه گزارشی را به این زلزله اختصاص داده و درباره مسکن مهر «سرپل ذهاب» نوشت:«پیمانکار گفت جای شما بودم در این خانه‌ها زندگی نمی‌کردم!»
به گزارش پایگاه 598، گفتنی است در جریان زلزله کرمانشاه در حالی که مردم در تب و تاب کمک به هم وطنان مصیبت دیده خود بودند برخی مسئولین دولتی از جمله جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به مسکن مهر تاخته و با خلاف گویی مصیبت را بر آسیب دیدگان سنگین‌تر کردند.

در این روزها جراید زنجیره‌ای به شدت مسکن مهر را مورد حمله قرار داده و به عنوان نمونه روزنامه ایران- ارگان رسانه‌ای دولت- در مطلبی نوشت:«وضعیت مسکن مهر در سرپل ذهاب بدتر از بقیه جاهایی است که از صبح آنها را دیده‌ام. ساختمان‌های مکعبی که نمای آنها به کلی پایین آمده و اگر پس‌لرزه‌ای دیگر رخ دهد، چه بسا باقیمانده‌اش کاملاً فرو  بریزد و تصویری شبیه به آن چیزی  شود که در موصل و حلب دیده‌ایم».

نکته قابل تأمل این است که بی‌بی‌سی فارسی- ارگان رسانه‌ای ملکه انگلیس- نیز دقیقا همان خط خبری روزنامه‌های زنجیره‌ای را پی‌گرفت.بی‌بی‌سی فارسی در گزارشی نوشت: «موضوع مسکن مهر، گل سرسبد برنامه‌های دولت محمود احمدی‌نژاد در کنار یارانه‌ها، یکی از پروژه‌های جنجالی دهه اخیر بود. موافقان، این پروژه را گامی بزرگ در فراهم کردن مسکن برای اقشار کم‌درآمد می‌دانند؛ اما مخالفان می‌گویند که «نصف کل پول‌های چاپ شده در تاریخ ایران پای مسکن مهر ریخته شده» و مکان‌یابی پروژه و ساخت آن بر اساس استاندارد نبوده است». این نوشته‌ها و اظهار نظرها در حالی مطرح می‌شد که ساختمان‌های مسکن مهر در زلزله کرمانشاه کمترین آسیب را دیده بودند و به گفته مدیر روابط عمومی و شهرسازی استان کرمانشاه «خوشبختانه در واحدها و مجتمع‌های مسکن مهر شاهد ریزش به این معنا که سقف بر روی ساختمان آوار شود نبودیم» همچنین پس از ادعای جهانگیری درخصوص خسارات زلزله، صالحی مدیر روابط عمومی اداره راه و شهرسازی کرمانشاه درباره تعداد کشته‌ها و مصدومین در مسکن مهر استان کرمانشاه پس از زلزله بیش از 7 ریشتری کرمانشاه گفت: «تعداد فوتی‌ها در واحدهای مسکن مهر 2 نفر اعلام شده است».

به نظر می‌رسد روزنامه‌های زنجیره ای در حمایت از وزیر مستعفی ناکارآمد راه و شهرسازی دست به تبلیغات علیه مسکن مهر زده‌اند تا این ناکارآمدی را به نوعی توجیه کنند. گفتنی است آخوندی اخیرا اظهار داشت افتخار می‌کنم در طول مسئولیت خود حتی یک مسکن مهر افتتاح نکرده‌ام!
منبع : کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها