أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۸۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۳ آبان ۱۳۹۷
هومن افاضلی:
هومن افاضلی مربی فوتبال تیم نفت تهران در گفت‌وگو با سراج24 درباره‌ی عدم حضور سرمربی تیم ملی در مراسم فینال پرسپولیس و کاشیما گفت: این مسئله کاملا واضح است و بنده درباره‌ی عدم حضور او موضع‌گیری جدیدی ندارم. او به عنوان سرمربی تیم ملی، باید نمادی از فوتبال ملی باشد که وظیفه دارد در این مسابقات حاضرشود.
به گزارش پایگاه 598، هومن افاضلی مربی فوتبال تیم نفت تهران در گفت‌وگو با سراج24 درباره‌ی عدم حضور سرمربی تیم ملی در مراسم فینال پرسپولیس و کاشیما گفت: این مسئله کاملا واضح است و بنده درباره‌ی عدم حضور او موضع‌گیری جدیدی ندارم. او به عنوان سرمربی تیم ملی، باید نمادی از فوتبال ملی باشد که وظیفه دارد در این مسابقات حاضرشود.


وی درباره‌ی رابطه‌ی رئیس و مرئوسی کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: زمانی که کسی جرئت نداشت  حرف خود را بزند و او با افتخار از جام‌جهانی برگشته‌بود، به رابطه‌ی رئیس و مرئوسی او با فدراسیون فوتبال اشاره کردم اما دیگر لزومی نمی‌بینم آن‌ها را هر روز تکرار کنم، چون بی‌نتیجه است و امیدی به برخورد با ایشان ندارم.

سرمربی سابق تیم ملی امید ایران در پایان گفت: کی‌روش به هر دلیلی با عدم حضور خود در این مسابقه نشان داد نمی‌تواند نمایش یک الگو برای فوتبال ملی ما باشد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها