أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۸۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۳ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس زمان زیادی تا شروع دیدار معوقه اش مقابل پیکان ندارد و این مساله باعث اعتراض باشگاه شده است.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی معوقه از هفته نهم مقابل پیکان باید از روز جمعه تمریناتش را آغاز کند و روز دوشنبه ۲۸ آبان به میدان برود. دیداری که هنوز شروع نشده، پر از جنجال، حاشیه و اعتراض است.
برانکو گفته بازیکن ندارد و بازی نمی‌کند، سازمان لیگ هم اعلام کرده مدیران باشگاه پرسپولیس قبول کرده اند که باید پرسپولیس در این دیدار بدون ملی پوشانش به میدان برود. به هر حال، با توجه به مصدومیت محمد انصاری، یکسری تغییرات جدید در ترکیب تیم خواهیم دید. شایان مصلح دفاع چپ است، شجاع از سمت راست خط دفاع دوباره به قلب دفاع و کنار سیدجلال حسینی برمی گردد و در این صورت احتمال بازگشت سیامک نعمتی به سمت راست خط دفاع بسیار زیادی می شود. او در مقابل السد قطر، در پست دفاع راست بازی کرد و بسیار هم موفق بود.
این تغییرات به شرطی اتفاق می‌افتد که برانکو از حرفش پشیمان شده و با تیم اصلی به مصاف پیکان برود. او گفته بود تیم ۱۷ ساله‌های باشگاه را برای این دیدار به میدان می‌فرستد و خودش هم روی نیمکت نمی‌نشیند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها