أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۸۸۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۵ آبان ۱۳۹۷
زمان مراسم وداع با پیکرهای «نوربخش» و « تاج الدین» /
در جریان بازدید وزیر کار و هیأت همراه از طرح های اقتصادمقاومتی استان گلستان، «نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و «تاج‌الدین» معاون پارلمانی این سازمان بر اثر حادثه تصادف جان باختند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، در پی سفر یک روزه وزیر کار و هیأت همراه برای بازدید و افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان گلستان، «نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و «تاج‌الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه تصادف در محور کردکوی-گرگان، بریدگی شصت‌کلاته جان باختند و سفر وزیر کار به استان گلستان ناتمام ماند.

پس از کلنگ‌زنی و بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادمقاومتی استان گلستان که با حضور وزیرکار و هیئت همراه ایشان انجام گرفت در جریان بازگشت و پایان این سفر کاری، خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونش با یک دستگاه کامیون حمل سوخت در محور شصت کلاته گرگان برخورد کرد و نوربخش و تاج‌الدین بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند.

در جریان این حادثه غم‌انگیز، خلیل حنیف مدیرکل استان‌های وزارت تعاون دچار شکستگی مهره‌های کمر شد البته حال عمومی وی از سوی پزشک معالج مساعد اعلام شده و در بیمارستان پنج آذر گرگان بستری است.

پیرامون این حادثه مرگبار، رئیس پلیس راه استان گلستان بر لزوم بررسی زوایای مختلف این سانحه تاکید کرد و گفت: دلایل این اتفاق در حال بررسی است که پس از تکمیل اطلاعات به رسانه‌ها و عموم مردم گزارش می‌شود.

علی عبدی با اشاره به اینکه تصادف خودروی حامل مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونش با کامیون رخ داد، افزود: این تصادف ساعت 16 عصر امروز اتفاق افتاد و در این حادثه سه نفر مجروح شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز در همین ارتباط با انتشار پیامی جان باختن نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون حقوقی این سازمان را در تصادف عصر امروز در گلستان تسلیت گفت.

هادی هاشمیان ضمن همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه از بررسی ویژه این حادثه خبر داد و گفت: راننده کامیون حادثه امروز که سبب درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی این سازمان شد، بازداشت و پرونده قضایی در این باره تشکیل شده است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، آخرین وضعیت خلیل حنیف مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مساعد عنوان کرد.

 

محمد دادجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر ضریب هوشی «خلیل حنیف» مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 14 است.

وی با اشاره به صدمات ناشی از سانحه تصادف تصریح کرد: صدماتی که به ایشان وارد شده نشان می‌دهد که خونریزی مغزی دارند اما در حدی نیست که نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما اگر کنترل شود بهتر است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: حنیف دچار شکستگی مهره پنج کمری و پایک مهره 12 پشتی شده است، سونوگرافی که در همان لحظه انجام شد خونریزی شکمی نداشت و آسیبی به کبد و طحال ایشان وارد نشده است، در سی تی اسکن از ناحیه سینه و لگن وی آسیب جدی مشاهده نشد.

 

دادجو با بیان اینکه اندام‌های بیمار حرکت می‌کند، گفت: شکستگی واضح در اندام‌ها وجود ندارد، از نظر سیر درمانی باید ببینیم که وضع بیمار چگونه است باید به طور سریال، اسکن از سر وی گرفته شود تا وضعیت خونریزی که داشت را ببنیم که تشدید می‌شود یا اینکه با درمان‌های نگهدارنده بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: مجددا اواخر شب و فردا صبح سی‌تی اسکن می‌شود و برای شکستگی کمری وی نیز باید جراحی شود ولی ابتدا باید از وضعیت مغزی و ارگان‌های حیاتی ایشان خیال‌مان راحت شود تا نگرانی نداشته باشیم بعد از آن بیمار برای عمل شکستگی مهره 5 کمری عمل جراحی خواهد شد.

به گفته دادجو؛ اکنون علائم حیاتی بیمار اعم از فشار خون و ضربان قلب خوب است خونریزی فعال ندارد، خراشیدگی بر روی جمجمه دارد، کلار گردنی نیز برای ثابت نگه داشتن وضعیت گردن وی قرار دارد.

 

بر اساس اظهارات کمالغریبی سرپرست اورژانس استان گلستان دو فرد متوفی در محل حادثه نبض نداشته و برای تسریع در امدادرسانی با خودروهای شخصی و غیر آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما خلیل حنیف با آمبولانس به بیمارستان منتقل و در حال حاضر در بیمارستان پنجم آذر گرگان بستری است.

در همین راستا و بر اساس آخرین پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان علت وقوع این حادثه مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی در حال بررسی است.

شواهد نشان می‌دهد پس از دور زدن خودروی حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و  «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، کامیونی که در مسیر در حال حرکت بوده به خودروی حامل این افراد برخورد کرده و باعث این اتفاق شده است.
پلیس هنوز اظهارنظر قطعی در رابطه با این حادثه نداشته است.

 در پی درگذشت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان در سانحه تصادف در ورودی شهر گرگان، مراسم وداع با این دو مرحوم فردا صبح ساعت 8:30 با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار گلستان، مسئولان وزارت تعاون، مسئولان استان گلستان و مردم این استان از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی برگزار می‌شود.

سیدتقی نوربخش  و عبدالرحمن تاج‌الدین از همراهان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به گرگان بودند که عصر امروز بر اثر تصادف در محور کردکوی ــ گرگان مصدوم شدند و در بیمارستان جان خود را از دست دادند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها