أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۸۹۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۷ آبان ۱۳۹۷
یادداشت/
مهدی قیاسی
غیرت و حساسیت مردم نسبت به ظلم، جور، جنایت و بی عفتی سدی در برابر تمایلات، اهداف و برنامه های سرمایه سالاران استکبار جهانی است که این غیرت دینی در مذهب تشیع نمود بیشتری دارد و دشمنان در تلاشند شیعیان را به سمت تساهل و تسامح سوق دهند تا به راحتی بتوانند به امیال خود برسند. غیرتی که نمی‌گذارد در برابر ظلم ظالم ساکت بنشینند و مظلومیت مظلوم را تحمل نمی‌کنند و گرسنگی انسانی را نمی‌توانند ببینند.

رشد توهمات و تخیلات جنسی

رشد تخیلات جنسی یکی از راه‌های بی اراده ساختن مردان و زنان مسلمان است. هزاران سایت به صورت رایگان انواع داستان‌ها، فیلم‌ها، گروه‌های چت و دوستیابی و.... را به صورت رایگان در اختیار مردان و زنان مسلمان می‌گذارند در حالی که همین فیلم یا سایت در کشور خودشان تنها با دریافت وجوه مالی محتوا را در اختیار شهروندانشان قرار می‌دهد.

این گسترش و زیادبودن و رایگان بودن قطعا به منظور دلسوزی نیست بلکه علت آن بی اراده سازی مرد و زن مسلمان و افزایش خیانت در جامعه است. مردی که نسبت به همسر یا خواهر و یا مادر و محارم خود بی تفاوت و بی غیرت باشد، سبب می‌شود زنان در خانه و خانواده خود هم امنیت نداشته و در خارج از خانه دنبال تکیه گاه امن باشند و این آغاز فروپاشی نظام خانواده و بی اراده‌سازی مسلمانان است.

مردی که نسبت به ناموس خود حساسیت نداشته باشد، اراده اش در برابر سختی ها از دست رفته و غیرتش نسبت به دیگر انسان ها به مرور نابود می‌شود و این هدفی است که جریان ضدفرهنگی استکبار با هزینه های کلان برای صنعت پورن دنبال می‌کند.

مرد بی اراده تبدیل به یک مریض جنسی می‌شود که اولویت اول و آخرش فقط ارضاء جنسی می‌شود و از هیچ طریقی برای اینکار واهمه ندارد و هیچکس در این جامعه امنیت نداشته و هیچ چیز در این جامعه به جز شهوت برای عوامِ آن اولویت ندارد. این جامعه آرمانی استکبار جهانی است که می‌تواند مردمان آن را به بردگی گرفته و مدیریت آنها را به عهده بگیرند.

تجمل گرایی

یکی دیگر از این برنامه هایی که جبهه استکبار در دستور کار خود جهت بی اراده سازی و بی غیرت سازی ملت دارد فرهنگ تجمل گرایی است.

به همین خاطر مصرف گرایی را در بین مردم تبلیغ کرده و سطح نیاز مردم را بالا می برد این گونه فرد هیچگاه از زندگی اش راضی نمی شود و مداوم به فکر فتح باغ سبزهای تجملاتی که استکبار برایش ترسیم کرده تلاش می کند و اهداف وی تنها اهداف مادی است که او را تا آخر عمر برده سرمایه دارن می کند.

البته هرچند نمی توان با به روز شدن امکانات رفاهی به صورت صددرصدی درافتاد؛ اما از سوی دیگر هم نمی شود نسبت به تغییر فرهنگ و وارونه شدن ادبیات و مفاهیم سبک زندگی غافل بود؛ در ایران زمانی را داشتیم که افراد فقط در اعیاد برنج می خوردند یا مبل و میز ناهارخوری و بسیاری از لوازم و خوراکی های امروز جزء نیازهای مردم نبود؛ اما امروزه می شنویم فلان شخص فقیر است و به او کمک کنید چون در خانه اش مبل ندارد! در حالی که در زمان‌های نه چندان دور می‌گفتند فلانی فقیر است چون در خانه اش موکت ندارد نه اینکه مبل یا فرش ندارد! این سطح توقع و نیازی است که قدرت‌های مستکبر برای مردم ترسیم می‌کنند تا آنها را بتوانند به بردگی گرفته و چرخ صنعت و برندسازیشان بچرخد و اولویت مردم همین مادیات باشد و به جنایات آنها کار نداشته باشند.

تساوی ناعادلانه

همان گونه که بر هیچ صاحب فکر و اندیشه و منطقی پوشیده نیست، تساوی به معنای عدالت نیست. در یک سیستم هر کسی جایگاه و وظایف خود و متناسب با ویژگی های خود را دارد و اگر همه یکسان باشند آن سیستم نظم و کارایی خود را از دست می‌دهد.

برای مثال در یک تیم فوتبال دروازه بان و دفاع به اندازه همان مهاجم اهمیت دارند و اگر مداوم به این خط دفاعی و دروازه بان القاء کنیم بین شما و خط حمله فرق می گذارند و تو چرا باید دفاع باشی و همه بخواهند به خط حمله بروند به خاطر تساوی، این تیم قطعا نابود می شود.

در نظام خانواده هم خداوند زن و مرد را با ویژگی هایی متفاوت یکی را با قدرت جسمی و منطق و غیرت و ... و دیگری را با لطافت و احساسات و عشق و شورِ مادرانه و قدرت مدیریت یک خانه و خانواده آفریده است تا این دو مکمل هم بوده و خانواده و محیطی امن برای تربیت فرزندانی صالح و مفید برای جامعه بسازند.

حال برای برهم زدن این فضای امن یکی از کارهای جریان مادی گرا این است که به زن می گوید چرا تو در خانه باشی و مدیر خانه و خانواده باشی برو قدرت جسمی ظاهری کسب کن جایگاهت و داشته هایت و وظایفت را نپذیر و برو مرد باش! تو چرا زن باشی! برو وظایف مرد ها را انجام بده.

اولین اتفاقی که در اینجا می افتد زن در این چرخه به سرعت بالایی احساساتش را تضعیف می کند و نمی تواند همسر و فرزندانش را از لحاظ احساسی مدیریت کند در نتیجه شوهر و فرزندان در خارج از منزل به دنبال پر کردن این کمبود می روند و این آغاز فروپاشی این خانواده است.

این همسر و مادر زمانی متوجه از دست دادن خوشی های واقعی زندگی اش می شود که بسیار دیر شده است. زیرا وقتی در چرخه اقتصاد و در آمدزائی می افتد نمی تواند به خوبی اطراف خود را ببیند و زمانی که همسر و فرزندانش را از دست می‌دهد و می‌بیند تمام وقتش صرف کار و عرق ریختن و پول در آوردن شده است  متوجه سیر اشتباهش شده و در می یابد که تحت تاثیر سخنان چه کسانی قرار گرفته است.

خوراک و پوشاک

آنچه از احادیث شیعه به دست می آید این است که خوردن زیاد سردی جات و غذاهای سرد تأثیر منفی روی روحیات افراد می گذارد، از این رو می‌بینید در احادیث معصومین علیهم السلام می فرمایند پنیر را که سرد است با گردو که گرم است بخورید یا ماهی را که سرد است با خرما بخورید همچنین لباس تنگ را موجب بی غیرتی می دانند و این لباس تنگ هم اختلالات جنسی ایجاد می کند اما امروزه می‌بینیم اتاق فکر استعمار فرهنگی با تبلیغات گسترده و فرهنگ‌سازی غلط مشغول تولید محصولات خوراکی و پوشاکی هستند تا موجی از بی غیرتی و سردی مزاج و اختلالات جنسی را در پی داشته باشد تا بتوانند به قدرت سیاسی خود را با تزلزل شخصیت و ماهیت اصلی انسان تداوم ببخشند.

تغییر ژنتیک

محصولات تراریخته، اصطلاحاً به محصولاتی گفته می‌شود که با دستکاری ژنتیکی، از حالت عادی خارج شده‌اند، برای مثال، انتقال ژن یک حیوان مقاوم به سرما، به میوه گوجه‌فرنگی، تحت شرایطی سبب مقاومت گوجه دستکاری شده (تراریخته) نسبت به سرما خواهد شد؛ یا انتقال یک ژن مقاوم نسبت به سم، یا انواع ژن‌هایی که خواص بی‌شمار دیگری را منتقل می‌کنند.

خطرناکترین مورد درباره این محصولات، عدم‌شناسایی و یا لاپوشانی عوارض، به‌دلیل مقاصد سازمان های تجاری و سیاسی جهان، در مورد این محصولات، و احتمال بروز عوارض بسیار شدید و غیرقابل بازگشت طی طولانی مدت، و در نسل های بعدی کشورهای هدف از جمله ایران است. استفاده قدرت های جهانی از محصولات تراریخته خصوصاً ایالات متحده، جهت بهره برداری تجاری، و همچنین قابلیت استفاده از این محصولات برای ضعیف کردن و وابستگی کامل کشورهای هدف، احتمال بروز خطرات جبران ناپذیری را مطرح می‌سازد؛ برخی محققین طب ایرانی_ اسلامی قائلند به این وسیله خوی حیوانی و عدم تعادل قوا و مشکلات متعدد را برای مردم مسلمان ایجاد میکنند .

بسیاری از کشورها (حداقل 37 کشور) مانند کشورهای اروپایی که برخی سابقه مصرف تراریخته‌ها را داشته‌اند پس از عوارض بسیار آنها و سمومشان، اکنون کشت محصولات دستکاری شده را منع کرده‌اند. احتمالا مواردی مانند مسمومیت مرگبار ناشی از خیارهای تراریخته در اروپا و شیوع سرطان‌ها و انواع بیماری‌ها بی تأثیر نبوده است.

دولت آمریکا مهمترین به وجود آورنده و حمایت‌کننده محصولات تراریخته (دستکاری ژنتیکی شده) است و کمپانی‌ها و شرکت‌های صهیونیستی آمریکایی حرف اول را درباره تولید تجاری و صادرات تراریخته ها می‌زنند.

مونسانتو، داپونت، بایر، داو، سینجنتا و بی. ای.اس.اف شرکت‌های بزرگ حامی محصولات تراریخته(دستکاری ژنتیکی شده) کشاورزی هستند که به استثنای دو تای آخر (سوییس و آلمان) همگی در آمریکا قرار دارند و به جز یکی از آنها همگی تولیدکننده مواد شیمیایی مضر و علفکش‌ها و آفت کش‌ها هستند.

تلاش برای هدف واحد

این موارد تنها بخشی از تلاش استکبار جهانی برای مقابله نرم با اسلام و افزایش بردگان خود در سرتاسر دنیا و تلاششان برای مدیریت واحد جهانیشان است. در مباحث علوم انسانی، معماری و شهرسازی، اقتصاد و طب و ... برنامه ها و توطئه های متعددی را در دستور کار دارند که هدف واحد تمام این فعالیت ها و موضوعات بر صاحبان فکر و انداشته کاملا مشخص و واضح است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها