أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۱۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۱ آذر ۱۳۹۷
عباس عبدی در یادداشتی از محمد جواد ظریف به علت ادعای وی درباره وجود پولشویی در ایران انتقاد و تصریح کرد، وزرای خارجه نباید در امور سیاست داخلی وارد شوند زیرا با مسائل داخلی آشنایی مورد انتظار را ندارند و مرتکب اشتباه می شوند.
به گزارش پایگاه 598، فارس، متن یادداشت عباس عبدی به شرح زیراست:

به نظرم اقای ظریف در بیان مساله پولشویی مرتکب دو اشتباه شد. اول این که به عنوان وزیر خارجه وارد سیاست داخلی شد. پیش از این مفصل‌تر نوشته‌ام که چرا وزرای خارجه نباید در امور سیاست داخلی وارد شوند.

بعلاوه آنان با مسائل داخلی هم آشنایی مورد انتظار را ندارند و مرتکب اشتباه می شوند.
دومین خطای وی این بود که وارد موضوعی شد که نمی تواند آن را تا پایان ادامه دهد زیرا منطقی نیست که وزیر خارجه این نکات را بشکافد. طرف مقابل هم متوجه ماجرا شده لذا فشار می اورد که بگو والا استیضاح می شوی؟.
پیشنهاد این است که ایشان اطلاعات خود را مکتوب کند و در اختیار مقامات قرار دهد و سپس به هیچ پرسشی در این باره پاسخ ندهد و همه را به ان گزارش ارجاع دهد. اینطوری مسئولیت انتشارش به عهده انان خواهد شد. و یقین بدانیم که هیچگاه منتشر نخواهد شد.

خبرگزاری فارس آمادگی دارد کلیه اسناد احتمالی آقای ظریف را در صورت وجود این اسناد، با مسؤولیت خود منتشر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها