أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۹۳۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۶ آذر ۱۳۹۷
عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامععه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سازش به معنای فروختن ایران، سیاست، اقتصاد و فرهنگ است و استکبار دست از دشمنی برنمی‌دارد تا ما تسلیم شویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ثامن پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحمانی سبزواری با اشاره به استراتژی جریان‌های سازش با آمریکا اظهار کرد: طرح مسئله سازش با آمریکا سابقه طولانی دارد و بعد از انقلاب ریشه‌های این گروه باقی مانده است.

 وی خاطرنشان کرد: ریشه‌های جریان ادامه پیدا کرده و از سوی آمریکا تغذیه می‌شوند و هدفشان این است که باید با آمریکا بسازیم آنها می‌خواهند ما به خواسته‌های آنها عمل کنیم و این شعارها را منتشر می‌کنند؛ این افراد اگر می‌فهمند بدون تردید جاسوس و دشمن در شکل دوست هستند و اگر نمی‌فهمند و ناخواسته این کار را انجام می‌دهند فریب خورده هستند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نتیجه استراتژی سازش با سلطه آمریکا گفت: این امر بر اقتصاد، ارتش، نظام، سیاست و فرهنگ ایران تأثیرگذار است و تا به این هدف نرسند دست از مبارزه برنمی‌دارند.

وی عنوان کرد: طرح این شعارها یک نوع جنگ با نظام به شکل فرهنگی، سیاسی و نظریه‌پردازی است بنابراین باید مراقب باشیم.

حجت‌الاسلام رحمانی سبزواری با بیان اینکه مسئله سازش با آمریکا جز ذلت برای ما چیزی نداشته است گفت: هر کشوری که در دنیا با آمریکا است و از خود استقلال ندارد ذلیل است. اگر انسان به دست خود کاری را تجربه نکرده باید از تجربه دیگران درس بیاموزد به عنوان مثال کشورهایی که اکنون زیردست آمریکا هستند چه فایده‌ و بهره‌ای نصیبشان شده است.

وی خاطرنشان کرد: سازش به معنای فروختن ایران، سیاست، اقتصاد و فرهنگ است. آنها دست از دشمنی برنمی‌دارد تا ما تسلیم شویم. دشمنان می‌خواهند ما از نظر سیاست، فرهنگ و اقتصاد وابسته باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها