امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۹۳۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۷
رئیس شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان، بر لزوم اتحاد و همبستگی مسلمانان برای مقابله با توطئه تفرقه دشمنان اسلام تاکید کرد و گفت: ایران الگوی موفق اتحاد شیعه و سنی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، «قبله ایاز» روز سه‌شنبه در کنفرانس وحدت مسلمانان در شهر پیشاور پاکستان خاطرنشان کرد، نباید اجازه دهیم که دشمنان اسلام در توطئه تفرقه‌اندازی و اختلاف‌افکنی میان امت اسلامی موفق شوند.

رئیس شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان تصریح کرد، مردم ایران در مسیر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام مشکلات زیادی متحمل شدند اما از اهداف اسلامی و انقلابی خود دست نکشیدند.

رئیس شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان خاطرنشان کرد، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه از توطئه‌های دشمنان هراسان نشدند و جهانیان گسترش اتحاد و مقاومت ایرانیان را شاهد هستند.

رئیس شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان همچنین یکی از نیازهای زمان کنونی برای مسلمانان را الگوگیری از جمهوری اسلامی ایران در مسیر ایستادگی، مقاومت، اتحاد و همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان مختلف در این کشور عنوان کرد.

کنفرانس وحدت مسلمانان در شهر پیشاور به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پیشاور برگزار شد. در این مراسم جمعی از شخصیت‌های علمی و ادبی پاکستان حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها