أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۹۶۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۷
تنش‌ را دوست ندارم و نمی خواهم اتفاقی برای تیم ملی رخ دهد
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرزوی هر بازیکنی حضور در جام جهانی است و من هم دوست داشتم که برای دومین بار این تجربه را کشب کنم.
به گزارش پایگاه 598، سیدجلال حسینی در نشست خبری خود که به منظور خداحافظی‌اش از تیم ملی برگزار شده، گفت: خیلی امروز هیجان زده هستم باید از رسانه‌ها هم تشکر کنم. چون فکر نمی‌کردم این همه اینجا شلوغ باشد. از آقای گرشاسبی و برانکو هم که همیشه از من حمایت کرده‌اند،‌ ممنونم.

سیدجلال حسینی در ادامه در خصوص اینکه بزرگ‌ترین حسرت شما در تیم ملی چه چیزی می‌تواند باشد، گفت: رویای هر فردی جام‌جهانی است، من هم دوست داشتم که دومین جام جهانی را تجربه کنم و رویایم این بود که در دومین جام جهانی هم حضور داشته باشم. جا دارد از خانواده‌ام تشکر کنم که همیشه کنارم بودند و زحمت کشیدند و توانستیم با هم روزهای سختی را پشت‌سر بگذاریم.

وی در ادامه در مورد اینکه اگر به دنبال این هستیم که به عنوان مربی فعالیت کنیم، گفت: در فوتبال ایران هیچ چیز مشخص نیست، من باید از فردا به فکر بازی با ذوب آهن باشم و تمام تلاشم را می‌کنم بازی به بازی برای پرسپولیس موفق باشم.

حسینی در ادامه در مورد اینکه هنوز هم بسیاری از هواداران بابت خداحافظی شما ناراحت هستند، گفت: هواداران همیشه از من حمایت کردند و من همیشه شرمنده هواداران هستم، تلاش می‌کنم که دل آنها را شاد کنم امیدوارم بتوانم همیشه دل هواداران را شاد کنم. 

وی درباره اینکه آیا خداحافظی شما از تیم ملی بابت این بود که فشارها از تیم ملی برداشته شود، گفت: خودم همیشه تلاش می‌کنم تا تنش‌ها از بین برود، در بازی با تراکتور هم با مسعود شجاعی بیانیه صادر کردیم تا تنشی در بین هواداران به وجود نیاید. برای همین سعی می‌کنم هیچ اتفاقی برای تیم ملی نیفتد. 

حسینی در پایان درباره اینکه آیا از تیم ملی بابت پاداش‌ها طلب دارید یا خیر، گفت: خیر، هیچ طلبی از تیم ملی ندارم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها