يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۸۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۸ دی ۱۳۹۸
اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدام تروریستی ارتش آمریکا پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و همرزمانش توسط ارتش تررویست آمریکا ، از بامداد روز چهارشنبه در صدر اخبار رسانه های پاکستان قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، رسانه های پاکستان اعلام کردند که مقام های ایران پس از شهادت سردار سلیمانی اعلام کرده بودند که انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت.

شبکه دولتی پاکستان (PTV) اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به دو پایگاه نظامی آمریکایی ها در عراق را بازتاب داد و نوشت: پنتاگون اقدام نظامی سپاه پاسداران را تایید کرد.

در این گزارش آمده است:هدف قرار گرفتن پایگاه های نظامی آمریکا به اطلاع ترامپ رسیده و قرار است جلسه اضطراری مقامات کاخ سفید برگزار شود.

پایگاه خبری «اکسپرس تریبیون» پاکستان نوشت: ایران با شلیک چند فروند به پایگاه‌های آمریکا انتقام شهادت قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس را کلید زد.

وب سایت روزنامه پاکستانی «داون» ضمن انعکاس شلیک ده‌ها موشک بالستیک توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به پایگاه های نظامی آمریکا به نقل از وزیر امور خارجه ایران نوشت:‌ما به دنبال تنش نیستیم اما در برابر هرگونه تعرض از خود دفاع خواهیم کرد.

شبکه خبری «۲۴» پاکستان از سراسیمگی مقامات آمریکایی از جمله کنگره خبر داد و گفت:‌پس از تدفین شهید سلیمانی انتقام ایران شروع شد.

وب سایت شبکه «جیوز نیوز» پاکستان با انتشار تصاویری از اصابت موشک های بالستیک به پایگاه های آمریکایی در عراق، نوشت: جمهوری اسلامی ایران قول انتقام سخت از آمریکایی ها برای شهادت سردار قاسم سلیمانی را داده بود.

شبکه «آج نیوز» پاکستان گزارش داد: ایران با شلیک چندین فروند موشک زمین به زمین انتقام شهادت سردار سلیمانی را آغاز کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اعلام کرد که به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در جنایات اخیر، جدای از آمریکا نمی داند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

«محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران اعلام کرد که ایران پایگاهی را هدف قرار داد که حمله بزدلانه علیه شهروندان و مقام‌های ارشد ایرانی از آنجا صورت گرفت اما «ما به دنبال افزایش تنش و یا جنگ نیستیم.»

 مقامات جمهوری اسلامی ایران گفته اند، عملیات موشکی صبح امروز که مستقیما "نیروی مهاجم" را در سرزمینی که یکی از فرماندهان عالی ایران را به شهادت رسانده، مورد هدف قرار داده است، "اقدامی مقابله جویانه" ودر "پاسخ به عملیات جنایتکارانه ارتش آمریکا "بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها