يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۸۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۹ دی ۱۳۹۸
ترودو گفت که به «فرانسوا فیلیپ شامپانیه» وزیر امور خارجه خود گفته که روز پنجشنبه با محمد جواد ظریف همتای ایران خود تماس گرفته و درخواست کند که هیاتی از کانادا در ایران برای کمک و همکاری در تحقیقات پیرامون این حادثه حضور یابند.

به گزارش پایگاه 598، شبکه خبری سی‌بی‌سی بامداد پنجشنبه گزارش داد «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در تهران، گفت: دست‌کم ۶۳ تبعه و شهروند کانادایی در آن هواپیما بودند و به طور کلی ۱۳۸ نفر از سرنشینان آن مرتبط به کانادا بودند.

به نوشته عصرایران، ترودو گفت که به «فرانسوا فیلیپ شامپانیه» وزیر امور خارجه خود گفته که روز پنجشنبه با محمد جواد ظریف همتای ایران خود تماس گرفته و درخواست کند که هیاتی از کانادا در ایران برای کمک و همکاری در تحقیقات پیرامون این حادثه حضور یابند.

به گفته ترودو، تاکنون کشورهایی نظیر استرالیا، فرانسه و ایتالیا به کانادا برای ارائه خدمات کنسولی در ارتباط با جانباختگان این حادثه پیشنهاد همکاری داده‌اند اما اوتاوا در حال آماده کردن تیمی است که در صورت پذیرش از سوی ایران به این کشور اعزام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها