أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۱۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۵ دی ۱۳۹۸
باشگاه مشتریان وفادار؛
باشگاه‌های مشتریان هدفمند بوده و برنامه‌های منظم و پیوسته‌ای جهت مشتریان دارد. یکی از اهداف آن در جهت فروش بیشتر و کسب منافع برای دو طرف است. پس از جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، باشگاه از سلایق، علاقه‌مندی و درخواستهای آن‌ها اطلاع یافته و به وسیلهٔ آن آینده مجموعه‌های تجاری را ترسیم و بهینه می‌کند. تولیدات، خدمات و سایر فعالیت‌های هر مجموعه‌ای با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست می‌آید، می‌تواند توسعه یافته و در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، باشگاه مشتریان که با نام‌های باشگاه هواداری، باشگاه وفاداری، باشگاه مشتریان وفادار نیز خوانده می‌شود در واقع یک نرم افزار مدیریت مشتری است. بر خلاف نرم افزار CRM (Customer Relation Managenet) ، که بر روی مدیریت روال پیشرفت انجام کار مشتری در یک سازمان یا کسب و کار تمرکز دارد، نرم افزار باشگاه مشتریان باید بر روی رفتار مشتری تمرکز کند و تحلیل درستی از رفتار مشتریان مانند تعداد دفعات مراجعه مشتری، فاصله بین مراجعات، مقدار خرید، مدت زمان از آخرین خرید، علاقه مندی های مشتریان، عادت‌های مشتریان و امثال آن داشته باشد تا بتوان بر اساس این تحلیل‌ها، تصمیمات درست در جهت تشویق مشتری به خرید یا مراجعه بیشتر گرفت و مدل کسب و کار را بر اساس علایق مشتری، نیازها و عادات او اصلاح نمود.

باشگاه‌های مشتریان هدفمند بوده و برنامه‌های منظم و پیوسته‌ای جهت مشتریان دارد. یکی از اهداف آن در جهت فروش بیشتر و کسب منافع برای دو طرف است. پس از جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، باشگاه از سلایق، علاقه‌مندی و درخواستهای آن‌ها اطلاع یافته و به وسیلهٔ آن آینده مجموعه‌های تجاری را ترسیم و بهینه می‌کند. تولیدات، خدمات و سایر فعالیت‌های هر مجموعه‌ای با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست می‌آید، می‌تواند توسعه یافته و در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.

در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب مشتریان به توسعه استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای منجر شده است. بر اساس مفهوم بازاریابی رابطه‌ای، تمرکز اصلی بر روی جذب مشتریان جدید نبوده است، بلکه بر روی گسترش روابط با مشتریان فعلی بوده است.

اخیراً توجه شرکتها به بازاریابی رابطه‌ای، نقطه آغازی برای شرکتها بوده است که باشگاههای مشتری را تأسیس کنند. باشگاه مشتری به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات با افراد یا سازمانها تعریف می‌شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است و عمل می‌کند. هدف باشگاه مشتری، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست.

این موضوع در ادبیات بازاریابی به طور کامل مورد قبول واقع شده است که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند.

باشگاه‌های مشتری هم بر اساس این منطق تأسیس می‌شوند. هر اندازه مشتری وفادارتر باشد و هر چه بیشتر حفظ شود، او فروش و سود بیشتری را ایجاد خواهد کرد. هر اندازه باشگاهها به طور وسیع تبلیغ شوند، بیشتر مورد قبول واقع می‌شوند. برنامه‌هایی که باشگاههای مشتری اجرا می‌کنند، آن است که به تمامی خریداران بدون اینکه بین آنها تمایزی قائل شوند، پاداش‌های یکسانی را ارائه می‌دهند، حتی برای آنهایی که رفتارهای غیر وفادارانه‌ای دارند. باشگاه‌های مشتری را می‌توان به عنوان یکی از انواع فعالیتهای بازاریابی رابطه‌ای نگریست.
بانک سینا هم با هدف تکریم مشتریان و به منظور ایجاد ارتباط خوب و صمیمی و ارتقاء سطح رضایت آنان، باشگاه مشتریان خود را در دی ماه سال 96 راه اندازی کرد و نسبت به عضوگیری اقدام کرد.

طبق اعلام بانک سینا، مشتریان این بانک به میزان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و میزان موجودی سپرده‌های خود نزد بانک سینا می‌توانند امتیاز کسب کنند و بر مبنای امتیازات کسب شده از جوایز بهره مند شوند.

 
چگونه عضو باشگاه مشتریان بانک سینا شویم؟

تمام مشتریان بانک سینا بصورت بالقوه عضو باشگاه مشتریان بانک می‌باشند، لیکن مشتریان باشگاه می‌توانند جهت مشاهده وضعیت امتیازات خود و بهره برداری از امتیازات باشگاه، اقدام به عضویت در باشگاه نمایید.

برای ورود به باشگاه به دو روش زیر می‌توانید اقدام نمایید:

از طریق لینک باشگاه مشتریان موجود در سایت بانک سینا به آدرس www.sinabank.ir
در مرور گر اینترنت سیستم از طریق وارد نمودن آدرس https://club.esinabank.com

مراحل ثبت‌نام:

1) لینک ثبت‌نام را انتخاب نموده و وارد صفحه ثبت‌نام شوید.
2) گزینه "از طریق موبایل را انتخاب"  و با زدن دکمه"ادامه"، کد ملی10  رقمی و شماره موبایل (بدون صفر) را وارد نموده و سپس بر روی دکمه "ارسال رمز یک‌بارمصرف"  کلیک می‌نمایید.
3) شناسه کاربری و رمزیکبارمصرف، از طریق پیامک ارسال می‌گردد.


4) با استفاده از نام کاربری و رمز یکبار مصرف پیامک شده، وارد شده و سپس، میبایست رمز عبور دلخواه خود را به دلخواه تعیین نمایید.


ورود به سامانه:
بعد از ثبت نام، میتوانید با ورود شناسه کاربری یا کد ملی و رمز عبور تعیین شده به سامانه باشگاه مشتریان وارد و به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها