أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۷۳۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هنوز ویروس کرونا در مازندران رویت نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هنوز ویروس کرونا در مازندران رویت نشده است.

حامد روحانی زاده در گفتگوی خبری با بیان اینکه هنوز ویروس کرونا در مازندران رویت نشده است، اظهار کرد: کرونا بیماری مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا است و راه‌های انتقال آن مشابه این بیماری‌ها است.

وی با بیان اینکه علائم اصلی این بیماری تب، سرفه، تنگی نفس و مشکلات حاد تنفسی است، افزود: در موارد حاد مشکلات گوارشی نظیر اسهال، نارسایی حاد تنفسی، اختلالات انعقادی خون و نارسایی کلیه نیز گزارش شده‌است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شستن دست‌ها با آب صابون در روز به دفعات زیاد، روبوسی نکردن و استفاده از ماسک، استفاده از دستمال‌های یک بار مصرف برای ضدعفونی کردن دست‌ها و گوشی موبایل به شهروندان توصیه کرد.

روحانی زاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمادگی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس را دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بیماران مبتلا به آنفلوانزا توصیه کرد: تا زمان بهبودی کامل، از حضور در مکان‌های عمومی خودداری و از ماسک‌های جراحی ساده استفاده کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها