أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۷۳۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
ر ئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تاکنون ابتلای به ویروس کرونا در دو بیمار بستری شده در بیمارستان آیت الله روحانی بابل تایید نشده است.
به گزارش پایگاه 598، سید فرزاد جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشر اخباری مبنی بر ابتلای دو نفر از شهروندان به ویروس جدید کرونا اظهار داشت: تاکنون ابتلای این دو بیمار زن و مرد که در بیمارستان آیت الله روحانی بابل بستری هستند به ویروس کرونا تأیید نشده است.

وی به شهروندان و هم استانی‌ها اطمینان داد که جای نگرانی وجود ندارد و اضافه کرد: این دو فرد به دلیل آنکه اخیراً سفری به استان قم داشتند به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شدند تا آزمایش‌ها و بررسی‌های لازم صورت گیرد و خوشبختانه تاکنون ابتلای آنان به ویروس کرونا تأیید نشده است.

وی با تاکید بر رعایت بهداشتی فردی و عنوان اینکه تاکنون مورد مثبتی از ابتلای به ویروس کرونا گزارش نشده است، گفت: امیدواریم این دو بیمار بستری شده نیز به سلامت از بیمارستان ترخیص شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها