يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
به علت محتوای سبک و غیر اخلاقی ساخته فرحبخش:
همزمان با اکران فیلم های سینمایی چون زندگی خصوصی و گشت ارشاد، محتوای سبک و غیر اخلاقی فیلم زندگی خصوصی با اعتراض بسیاری از مخاطبین سینما و همچنین فضلای حوزه و دلسوزان انقلاب روبه رو گردید که این امر سبب توقف اکران این فیلم در برخی از استان ها شد. در همین راستا پس از توقف اکران زندگی خصوصی و گشت ارشاد در استان های چون مشهد ، کرمان، بوشهر و ... امروز نیز شاهد توقف اکران فیلم زندگی خصوصی در استان قم بودیم.
به گزارش پایگاه 598، همزمان با اکران فیلم های سینمایی چون زندگی خصوصی و گشت ارشاد، محتوای سبک و غیر اخلاقی فیلم زندگی خصوصی با اعتراض بسیاری از مخاطبین سینما و همچنین فضلای حوزه و دلسوزان انقلاب روبه رو گردید که این امر سبب توقف اکران این فیلم در برخی از استان ها شد.

در همین راستا پس از توقف اکران زندگی خصوصی و گشت ارشاد در استان های چون مشهد ، کرمان، بوشهر و ... امروز نیز شاهد توقف اکران فیلم زندگی خصوصی در قم بودیم.

لازم به ذکر است که روز گذشته نیز آیت‌الله سید احمد خاتمی در بخش از  سخنان خود در خطبه‌های نمازجمعه تهران، به اکران برخی فیلم‌های غیراخلاقی در ایام نوروز، اشاره کرده و ظهار داشته بودن که : "اجازه اکران برخی از فیلم‌های ضداخلاقی در ایام نوروز و در برخی سینماهای مراکز استان‌ها صادر شده است؛ این فیلم‌ها در دهه فجر پخش و مورد اعتراض واقع شده بود، مسئولان باید بدانند که ما در مورد دین و اخلاق مردم با هیچ کس رودربایستی نداریم. آقای وزیر با دین و اخلاق مردم بازی نکنید."

همچنین چندی پیش نیز آیت الله علم الهدی در سخنانی مراتب اعتراض خود را نسبت به پخش فیلم های ضد اخلاقی اعلام داشته بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
۷
۹
خاکبرسرمان مگر در قم هم پخش میشد؟ اصلا باورم نمیشه؟ واقعا برای خودم متاسفم.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
۴
۸
اون تهیه کننده کارگردان باید یه خورده شعور اسلامی داشته باشن
که این گونه محتوای غیر اخلاقی نسازن به خورد ملت ایران ندن
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۴
۸
مردم بدانید که سینما و اینگونه رسانه ها در جهان در اختیار صهیونیستها و یهودیان مارانوس است . از دولت اسلامی و سازمان سینمایی وزارت ارشاد هم توقع نداشته باشید . فقط مخاطب اینگونه فیلمها وسریالها نباشید . فقط نبینید . تحریم دیدن اینگونه فیلمها . والسلام .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۲
۶
تازه اینی که تو سینماست، تعدیل شده ی اون افتضاحیه که توی جشنواره فجر بوده.
حالا فکر کن جشنواره ای که اسم انقلاب رو دارهف چه قدر وحشتناکه.
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۸:۵۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۷
۵
در کدام سینما اکران میشده که توقیف شده؟
سینماهای ونوس و تربیت که قلاده طلا را پخش می کنن،میخواستیم عید که بیکاریم بریم سینما،همون PMC را ببینم بهتره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۲
۷
خدمت ناشناس از انگلیس ،کی دیگه این روزا با این برنامه های جالب تلوزیون میه ماهواره pmc ببینه !حتی ارزش زحت روشن کردن ماهواره رو نداره.مرگ بر استعمار انگلیس.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۷ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۵
۰
شانس نداریم که روزی که خواستیم بریم ببنیم ممنوع شد و سینما ونوس دوتا سالن اش را کرده بود قلاده های طلا
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۶
۱
نمیدونم ولی من که دلم میخواست این فیلم رو ببینم چون حداقل سبک اجتماعی داشت و بهتر از این فیلم های ... مثل قلاده های طلا بود در ضمن این کارارو میکنن که سرمایه گذاران خصوصی دیگه فیلم نمیسازن و فقط باید فیلم هایی رو ببینیم که از طرف دولت سرمایه گذاری بشه.
فیلم قلاده های طلا ... بود دیروز دیدمش از نظر فیلم نامه صفر بود فقط چند تا صحنه اکشن داشت
حالا با این اوضاع ایشالله که حداقل انتهای خیابان هشتم اکران بشه البته اگه اجازه بدن .........
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۱۵:۳۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۸
۰
از اون چیزی که فکر می کنی من به دفتر شما در قم نزدیکترم و برای ثوابش از فیل.شکن استفاده می کنم،
ضمن اینکه بنده برنامه های تلویزیون ایران را توهین به شعور انسان میدانم و چند سالی است تلویزیون ایران را نمی بینم.
با شما هم عقیده ام که برنامه های شبکه های فارسی ماهواره ای نیز بدردنخور است،اما مردم که گرفتار سانسور و عدم توجه به شعورشان در تلویزیون ایران هستند محبورا به تلویزیون بیگانه روی آورند.
بنده PMC را فقط به دلیل موزیکش نگاه می کنم و فیلمهای روز هالیوود را از دوستان میگیرم و می بینم و برای رسانه های نوشتاری و تصویری داخلی هم متاسفم که با عدم توجه به شعور مخاطب زمینه استفاده از رسانه های بیگانه در زمینه خبر و فیلم را بوجود آوردند.
همین توقیف فیلم را ببینید که باز حس توهین به شعور انسانی را تقویت می کند.
خواهشمند است در صورتیکه قصد سانسور نظر را دارید،اصلا منتشرش نکنید.
پاسخ
مدیر پایگاه
بازدید کننده گرامی
در صورتی که در نظرات شما توهین و کلمات زشت نباشد بدون سانسور نظرات شما را منشر می نماییم .
بازم بابت نظری که گذاشتی تشکر می کنم.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
۸
۱
جلوی اکران فیلمی که از ارشاد مجوز گرفته را می گیرند ودر برابر هزاران بی قانونی در جامعه بی تفاوتند/ نمایش فیلم را اشاعه فحشا می داننداما روزانه با هزاران صحنه از این دست در جامعه روبرومی شوند / اجازه نمایش یک فیلم را در سینما می گیرندآنوقت مردم باخیال راحت انواع واقسام فیلمهای بیگانه را از طریق ماهواره می بینند/ خارجی ها برای فیلم اسکار رفته ما هورا می کشند اما ما حتی خبر آن را سانسور می کنیم/خطیب محترم جمعه در برابر انواع واقسام فشارهای اقتصادی وتورم بر مردم سکوت می کند وموضوع این دو فیلم را به عنوان ام المصایب مطرح می کند.....
مطمئن باشید با این کارها اگرکسی موضوع این فیلم را نمی دانست حالا حتما پیگیری کرده وCD آن را هم که شده پیدا می کند ومی بینداما روی سخن من با آنهایی است که فقط در برابر این دو فیلم غیرت اسلامی شان به جوش آمده ودر برابر مفاسد بی شمار ساکتند!!!
فاعتبرو یا اولی الابصار!
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
علی جان منم همین حرف ها توی دلم مونده حرف دلم رو زدی.
از چی بگم.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
عزیزم! این فقط یک خبر سازی ھست. اصلاً توی قم ٢ یا ٣ سینما ھست کہ ھیچکدومشون ھم این فیلم رو پخش نمی کردند. حالا کہ دیدند، شھرھای دیگہ دارند ممنوع می کنند گفتند قم کہ نباید از دیگران عقب بمونہ، لذا گفتند توی قم ھم ممنوع شد. سینما تربیت توی دورشھر و سینما ونوس توی ھر دو سالن داشتند قلادہ ھای طلا رو پخش می کردند. یک سینمای دیگہ ھم توی نیروگاہ ھست بنام نور کہ اصلاً فیلمھای قدیمی رو پخش می کنہ.
پاسخ
مدیر پایگاه
بازدید کننده گرامی
سلام .
فیلم زندگی خصوصی چند روز در سینمای ونوس اکران شد . در صورت عدم اطمینان به خبر، می توانید بررسی کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
راستی چرا تو ایران هیچکی با هیچکی مچ نیست . هماهنگ نیست . چرا هر کی سازی مینوازد چرا یکی میگه اره . یکی میگه نه. یکی میگه من نمیدونم . یکی میگه من نبودم . یکی میگه به من چه . چرا اینقدر در هم بر همه همه چیز چرا برنامه ریزی نیست . چرا کسی به کسی نیست . چرا یکی بالایی منبر فلان مسجد یه چیزی میگه یکی دیگه روی منبر دیگه یه چیز دیگه میگه چرا یه عده اغتشاش میکنن بعد میگن ما نبودیم ما داخل نظامیم چرا . چرا اینطوریه . هروز یه حرف جدید . یه برنامه جدید. چرا اینقدر چرا
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
بابا به خدا این سینماهای قم هیچی نشون نمی دن، برای همینه که این جوونها روبه قلیون و سیگار می یارن دیگه، فرهنگ سازی شده اینکه یکی اینجا عتراض کنه و شماها بگید مستعمره انگلیس و غیره ،واقعاً خاک بر سرتون با این جلوگیری آزادی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها