يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۷۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
فلور نظری:
بازیگر سینما و تلویزیون درباره ترسی که از انتشار ویروس کرونا در جامعه وجود دارد گفت: همیشه این اعتقاد را دارم که در برخورد با مسائل باید به نیمه پر لیوان اشاره کرد و همیشه به آینده امیدوار بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فلور نظری، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص انتشار ویروس کرونا و ترس و وحشتی که در جامعه با خبرهای غیر واقعی وجود دارد و مردم را نگران کرده است به دانشجو گفت: من همیشه در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام خود سعی کردم پست های مثبت و امید بخش بگذارم. نه الان که در این وضعیت و ترس در خانواده ها قرار داریم؛ بلکه همیشه این اعتقاد را دارم که در برخورد با مسائل باید به نیمه پر لیوان اشاره کرد و همیشه به آینده امیدوار بود نه اینکه با اخبار منفی موجب ترس دیگران شویم.

مطمئنم «کرونا» را بزودی شکست می‌دهیم / نباید با اخبار منفی مردم را بترسانیم

فلور نظری در ادامه با بیان اینکه من همیشه برای بیان امیدواری و و نگاه مثبت داشتن از خودم و آشنایان و اطرافیانم برای مردم مثال زده ام و امیدوارم مردم دوست داشتنی کشورم که همیشه در برخورد با حوادث، بهترین کارها را انجام داده اند و به همدیگر کمک کرده ایم تا حوادث را پشت سر بگذاریم، این بار هم با رعایت مسائل بهداشتی، باید قوی باشیم، روحیه مان را حفظ کنیم، همیشه امید داشته باشیم تا رو به جلو حرکت کنیم و مطمئنم «کرونا» را بزودی شکست میدهیم.

مطمئنم «کرونا» را بزودی شکست می‌دهیم / نباید با اخبار منفی مردم را بترسانیم

نظری، بازیگری که بیشتر در سریال های تلویزیونی خوش درخشیده است، به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: اخیرا دو پیشنهاد بازی برای سریال داشتم که چون از کارگردان شناخت کافی نداشتم و برای دومی نقش پیشنهادی را دوست نداشتم، به هر دو جواب منفی دادم.

نظری در ادامه گفت: فعلا فقط به تدریس بازیگری مشغولم و نفس به نفس دانشجویانم زندگی می کنم و از کنار با آنها و این همه نشاط و امید به آینده لذت می برم و مشغول نوشتن کتابی درباره بازیگری هستم که به نیمه های کار خود رسیده است و امیدوارم اثر خوبی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها